Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
O jee

Hoezo, ojee? Ik had in een andere thread aangegeven dat ik nog op zoek was naar een sequencer, dus dat wordt dan deze. En van de imboedelfinanciën blijft nog genoeg over om in ieder geval die er nog bij te kopen. En natuurlijk een mooie telescoop, want de twee die ik had zijn ook verbrand.

Phochos

Hoezo, ojee? Ik had in een andere thread aangegeven dat ik nog op zoek was naar een sequencer, dus dat wordt dan deze. En van de imboedelfinanciën blijft nog genoeg over om in ieder geval die er nog bij te kopen. En natuurlijk een mooie telescoop, want de twee die ik had zijn ook verbrand.

Phochos

De synthetische babydoll van je vriendin zal de brand toch ook niet overleefd hebben neem ik aan? Voordeel is dat je er nu zelf een kunt uitzoeken :P

En natuurlijk is geen studio compleet zonder een...

Attachments

• Trein.jpg
    Trein.jpg
    86,3 KB · Bekeken: 72
De synthetische babydoll van je vriendin zal de brand toch ook niet overleefd hebben neem ik aan? Voordeel is dat je er nu zelf een kunt uitzoeken :P

En natuurlijk is geen studio compleet zonder een...

Dat klopt, daarmee ga ik in het nieuwe jaar ook weer beginnen, maar dan met Minitrix, zodat het allemaal overzichtelijker wordt en ik het op een kleiner vlak kan houden, naast mijn muziek-apparaten in de studio.

Phochos

de nieuwe oude phooch begint alweer helemaal terug te komen :D P2.0

Hier reageer ik even niet meer op.............oja, doe ik het toch weer:stupid:stupid

men zegt altijd niet voor niets; "hij is weer helemaal de ouwe" :D

je hoeft je uiteindelijk ook niet tegenover ons te verantwoorden maar jezelf :geslaagd:

Dat klopt, ik ben ook heel goed bezig nu met mijn nieuwe IK. De Bedrijfs Maatschappelijk Werkster vind me ook al vooruit gegaan en ook op mijn werk zijn ze tevreden met mijn nieuwe manier van aanpakken.

Ik heb al mijn apparatuur nu maar alvast weer in mijn handtekening gezet, als alles weer staat in de studio zal ik kijken wat blijft en wat niet. Ga de te verwijderen apparaten dan niet te koop zetten, maar die mogen dan opgehaald worden bij me thuis voor wie er interesse in heeft.

Als enige extra aankoop komt dus de Korg MonoTribe erbij, voor de sequences, eenvoudige drumpartijen en effecten.

Phochos

Dat klopt, ik ben ook heel goed bezig nu met mijn nieuwe IK. De Bedrijfs Maatschappelijk Werkster vind me ook al vooruit gegaan en ook op mijn werk zijn ze tevreden met mijn nieuwe manier van aanpakken.

je kan al wel zeggen dat je een BMW hebt ;)

Als enige extra aankoop komt dus de Korg MonoTribe erbij, voor de sequences, eenvoudige drumpartijen en effecten.
als ik de nieuwe phooch was dan zou ik mij concentreren op software en zeker niet zoiets simpels als een monotribe...
maar helaasch (of gelukkig) ben ik de nieuwe (laat staan de oude) ome P niet :D

jongelui, je ziet maar!

fabeltjeskrant.jpg

De Monotribe is wel een beetje erg simpel om als primaire sequencer te gebruiken. Het is een leuk bakje, maar met 8 tot 16 steps sequences moet je er niet al te veel van verwachten. MIDI functionaliteit kost je daarnaast ook weer dik 75 euro extra.

Tip voor Phochos: Seq24 voor de PC (gratis). http://www.filter24.org/seq24/about.html

toitoitoi
ik ben het eigenlijk wel met iedereen eens.
en morgen praten we er nog eens over met diegene die de reis konden maken.
al een nieuwe naam voor de studio phochos ?

toitoitoi
ik ben het eigenlijk wel met iedereen eens.
en morgen praten we er nog eens over met diegene die de reis konden maken.
al een nieuwe naam voor de studio phochos ?

Misschien wordt het First Floor Studio.

De Korg MonoTribe neem ik toch maar niet, daar ik de sequences met de Yamaha PSR-1D en de Boss DR3 (heeft programmeerbare bassequencer aan boord, die groter is dan de sequencer van de MonoTribe). En anders kan ik altijd nog handmatig sequences in spelen, heb ik in het verleden ook vaker gedaan.

Phochos

je hoeft je uiteindelijk ook niet tegenover ons te verantwoorden maar jezelf :geslaagd:

Eureka! Zo mooi en simpel gezegd en zo moeilijk om te realiseren dat dit de kern is. Pas dan komt de nieuwe Phooch maar de tijd zal het werk ook doen.

Misschien moet je een housewarming party geven voor sf'ers als je huis klaar is. :W
met een kleine donatieronde voor ome P. om de winter door te komen ;)

Phochos.... reken je nou niet rijk.....
Eerst je huis verbouwen/opknappen, huisraad aanvullen en dan pas denken aan toys for fun :okdan:
Enne laat je niet gek maken door andere posts hier in de draad die je in je oude ritme willen laten terugvallen 8~

met een kleine donatieronde voor ome P. om de winter door te komen ;)

Phochos.... reken je nou niet rijk.....
Eerst je huis verbouwen/opknappen, huisraad aanvullen en dan pas denken aan toys for fun :okdan:
Enne laat je niet gek maken door andere posts hier in de draad die je in je oude ritme willen laten terugvallen 8~

Doe ik zeker niet, daarom ben ik aan een kant blij dat mijn oude spullen allemaal nog goed zijn, zodoende hoef ik 'bijna' niets nieuw te kopen (met oude spullen bedoel ik dus mijn instrumenten en NIET mijn huisraad, want die is allemaal verbrand).
Inderdaad, het huis opbouwen is het belangrijkste, want een eigen huis is goud waard.

En ik laat me niet meer zo snel gek maken door andere mensen, mede dankzij de BMW medewerkster en de steun van mijn broer, die me op belangrijke zaken heeft gewezen en nog steeds doet.

Phochos

Laatst gewijzigd:
Misschien moet je een housewarming party geven voor sf'ers als je huis klaar is. :W

En dat kan altijd nog, een housewarming party geven.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back