Ik denk dat de moederhaard eruit gaat, en dat Ome P centrale verwarming gaat krijgen![]()
Klopt, gaat Centrale Verwarming in komen, in mijn nieuwe huis.
Phochos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de moederhaard eruit gaat, en dat Ome P centrale verwarming gaat krijgen![]()

dat is idd belangrijk om ff te vermelden; het is niet ome P zelluf nutuulkKlopt, gaat Centrale Verwarming in komen, in mijn nieuwe huis.Ik denk dat de moederhaard eruit gaat, en dat Ome P centrale verwarming gaat krijgen![]()

maar terug van weggeweest de:zodoende hoef ik 'bijna' niets nieuw te kopen
en omdat we toch bezig zijnMonoTron Delay (nieuw)
tja, zoals met alles duurt 'nieuw'nooit lang; voor je er erg in hebt is het weer oud........JS5 (nieuw)
En ik heb mijn computer en benodigdheden erbij binnen, dus kan vanavond de computer weer aansluiten en kijken wat er ook alweer allemaal op mijn computer stond.

Het zijn wel altijd kwaliteitsonderwerpen waarin de naam Phochos naar voren komt. Kan er altijd wel hardop mee lachen!
Trouwens (nu moet ik het gewoon toch eens vragen), waarom staat er toch onder iedere post weer de naam Phochos (zelf ingetiept)? Dat is toch hartstikke overbodig, dat is toch niet normaal? Dat is abnormaal! Niet-te-gleuuuuuvuh!

Een zooi plaatjes met een PAK-extensie....
toch wel erg retro dat bestellen van een biologische CD anno 2007, ook redelijk overbodig...
maar enfin, de nieuwe phooch zal het niet meer op deze manier doen nutuulk![]()

Trouwens (nu moet ik het gewoon toch eens vragen), waarom staat er toch onder iedere post weer de naam Phochos (zelf ingetiept)? Dat is toch hartstikke overbodig, dat is toch niet normaal? Dat is abnormaal! Niet-te-gleuuuuuvuh!

Ik zal het weglaten voortaan.
![]()
Het gaat er allemaal steeds positiever uitzien, zowel voor de opbouw van mijn huis als de financiën die ik krijg van de imboedel. Binnen nu en een paar dagen begint de opbouw van mijn huis en de financiën ga ik wellicht al volgende week of uiterlijk die week erna binnenkrijgen. Dan kan de nieuwe Phochos helemaal van start gaan.
Morgen of donderdag de Yamaha PSR1D bij Smackos ophalen in Scheveningen.
Phochos

Waar zijn wij mee bezig?![]()