Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar daarvan zal eerst nog moeten worden gezegd dat ze zekerrrrrr never nooit niet meer de deur uit zullen gaan... alles op z'n tijd karel![]()

Je hoort de nieuwe Phochos, ik ben gewoon tevreden met de spullen die ik krijg en zoals gezegd, ik heb niet veel apparatuur meer nodig om muziek te maken, zeker niet als ik een Work Station heb.
Een aantal muziekapparaten hebben toch helaas de brand niet overleefd. Daarom heb ik nu ook een paar nieuwere apparaten aangeschaft die nog binnenkomen:
-Behringer RX1602 mixer
-Korg MonoTribe synth
-Quasimidi Rave-olution309 sequencer
-Roland JV1080 synthmodule
Wat het nog wel doet van de studio:
-Yamaha HE8 Orgel
-Yamaha PSR36 keyboard
-Yamaha PSS380 synth
-Boss BR8 digitale recorder
-Kawai MS710 keyboard
-Boss DS330 synthmodule
-Boss DR3 drumcomputer
Geef het nog een week of 2 en we zijn helemaal terug bij af met de grote Phochos Verkoopthread consequent stijf op de eerste pagina van het SF Marktplaats forum.

jemig... nu direct alweer nieuwe hardware spullen gekocht?!
er zou toch eerst met een midi keyboard + PC en daarbij wat gratis gekregen spul muziek worden gemaakt?!
wat'n teleurstelling weer... voor jezelf
Hee, nu raak ik in de war..
De oude P is definitief terug zeg maar?
Dat curateledinges is niet meer wat het geweest is heb ik zo het idee.![]()
ok...Dus de oude P definitief terug, absoluut NIET!!!!!!!!!!!!!!!
En de Quasimidi Rave-olution309 gaat niet door omdat de persoon hem graag snel wilde verkopen en ik niet precies wist wanneer mijn bedrag binnen was. Dat is nu gelukkig wel het geval.
Phochos
En als je nu eens wacht tot geld effectief binnen is alvorens op zoek te gaan naar apparaten?

maar heb je dat geld eigenlijk niet nodig voor andere zaken?
eten, aflossing van je huis ,..ed.
![]()

Toen er bij mij brand was in het gebouw, was ik ook blij dat de meeste van mijn spullen gered waren.
Ik had me toen ook voorgenomen om geen hardware meer bij te kopen. Ik was al blij dat ik niet alles kwijt was.
Nu, 9 maanden later heb ik volgende nieuwe spullen erbij gekocht: Access Virus TI, nieuwe Adam monitors (terwijl ik al KRK VXT6 monitors had), nieuwe 24" computer monitor, enz
Om maar te zeggen: GAS is een ziekte/verslaving en die ziekte gaat niet weg met een brand.
Je bent gewaarschuwd![]()
GAS lijkt chemisch gezien in de hersenen zeer sterk op harddrug verslaving.
Ergens is er een stemmetje in je hoofd dat altijd nieuwe spullen wil, net zoals een drugverslaafde altijd een nieuwe dosis drugs wil.
Er is altijd wel een reden om die aankopen goed te praten, net zoals een drugverslaafde dat altijd voor zichzelf probeert goed te praten (moeilijkheden thuis, op het werk, nog 1 keertje,...)
Je gaat ermee door tot je hele loon op is, zelfs meer: je begint je loon te bekijken als een middel om nog meer nieuwe spullen te kopen.