Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
verdorie die was ik alweer vergeten ..

5 september:
Je hoort de nieuwe Phochos, ik ben gewoon tevreden met de spullen die ik krijg en zoals gezegd, ik heb niet veel apparatuur meer nodig om muziek te maken, zeker niet als ik een Work Station heb.

11 oktober:
Een aantal muziekapparaten hebben toch helaas de brand niet overleefd. Daarom heb ik nu ook een paar nieuwere apparaten aangeschaft die nog binnenkomen:

-Behringer RX1602 mixer
-Korg MonoTribe synth
-Quasimidi Rave-olution309 sequencer
-Roland JV1080 synthmodule

Wat het nog wel doet van de studio:

-Yamaha HE8 Orgel
-Yamaha PSR36 keyboard
-Yamaha PSS380 synth
-Boss BR8 digitale recorder
-Kawai MS710 keyboard
-Boss DS330 synthmodule
-Boss DR3 drumcomputer

Het resultaat van 1 maand en 1 week :) Geef het nog een week of 2 en we zijn helemaal terug bij af met de grote Phochos Verkoopthread consequent stijf op de eerste pagina van het SF Marktplaats forum.

en toch is hij geen handelaar noch bedelaar.
onze enige echte witte ohochos:
Phochos !

tada...:
mariachi.jpeg

ach joh, waarom niet.
dan ga ik de trompet wel uitproberen....:D

ik heb altijd eigenlijk al trompet willen spelen, maar ik moest van mijn ouders de synth en gitaar kiezen...

:koffie:

jemig... nu direct alweer nieuwe hardware spullen gekocht?!
er zou toch eerst met een midi keyboard + PC en daarbij wat gratis gekregen spul muziek worden gemaakt?!

wat'n teleurstelling weer... voor jezelf

Een aantal modules is achteraf toch defect geraakt. En omdat ik toch ook een sequencer wilde hebben erbij doe ik er twee Korg MonoTribes bij die ik dan sync. Heb mooie voorbeelden gezien op You Tube van sequencerpartijen ala Klaus Schulze met die twee dingen. En een wat grotere mixer zodat ik alles kan aankoppelen. Daarnaast is de Behringer Xenyx1002 mixer ook defect geraakt, dus had ik zoiezo een nieuwe mixer nodig. En omdat ik nog wat andere rackspullen heb, neem ik de mixer ook in rackvorm.

Phochos

En de Quasimidi Rave-olution309 gaat niet door omdat de persoon hem graag snel wilde verkopen en ik niet precies wist wanneer mijn bedrag binnen was. Dat is nu gelukkig wel het geval.

Phochos

Hee, nu raak ik in de war..

De oude P is definitief terug zeg maar?

Dat curateledinges is niet meer wat het geweest is heb ik zo het idee. 8o)

De budget-manager komt pas in actie als ik weer in mijn huis zit. En omdat ik een heleboel verloren ben geraakt, waaronder apparaten, mag ik dus gewoon dingen aanschaffen. Heeft niets te maken met de oude Phochos. Zodra het op orde is en de financiën ook op orde zijn, komt de budget-manager erbij om mij te assisteren in het omgaan met geld e.d.

Dus de oude P definitief terug, absoluut NIET!!!!!!!!!!!!!!!

En de Quasimidi Rave-olution309 gaat niet door omdat de persoon hem graag snel wilde verkopen en ik niet precies wist wanneer mijn bedrag binnen was. Dat is nu gelukkig wel het geval.

Phochos

En als je nu eens wacht tot geld effectief binnen is alvorens op zoek te gaan naar apparaten?

En als je nu eens wacht tot geld effectief binnen is alvorens op zoek te gaan naar apparaten?

Geld is nu effectief binnen!!!!!!!!!!!:D

maar heb je dat geld eigenlijk niet nodig voor andere zaken?

eten, aflossing van je huis ,..ed.

:koffie:

Laat ik het nog even eenmaal uitleggen.

Qua imboedel krijg ik een heleboel van mijn familie en kennissen toegestopt, ik hoef dus maar een paar dingen zelf aan te schaffen. Daarnaast is het bedrag zodanig hoog dat ik mijn schulden allemaal kan aflossen zodat ik alleen nog maar mijn normale hypotheek overhoud, die dus per maand maar 200 euro is incl. rente. Omdat straks mijn schulden allemaal weg zijn houd ik per maand extra 700 euro over zodat ik weer normaal kan leven, eten, kleren kopen e.d.
Daarnaast houd ik een groot bedrag over om én op een aparte rekening weg te zetten voor de toekomst en een bedrag waarmee ik nieuwe spullen kan kopen, waaronder dus de muziekapparatuur.
Ik heb heel erg geboft met mijn verzekeringen, mijn huis wordt helemaal vergoedt en daarnaast kan ik mijn oude Phochos dus helemaal aflossen.

Dank zij de professionele hulp van de Bedrijfs Maatschappelijk Werkster, de budget-manager, huisarts, bedrijfsarts en mijn broer Frank - waar ik voorlopig woon - ben ik weer helemaal op orde gekomen en zal ik er zelf voor zorgen dat de oude Phochos niet meer gaat terugkeren.

:mega:

Toen er bij mij brand was in het gebouw, was ik ook blij dat de meeste van mijn spullen gered waren.
Ik had me toen ook voorgenomen om geen hardware meer bij te kopen. Ik was al blij dat ik niet alles kwijt was.

Nu, 9 maanden later heb ik volgende nieuwe spullen erbij gekocht: Access Virus TI, nieuwe Adam monitors (terwijl ik al KRK VXT6 monitors had), nieuwe 24" computer monitor, enz

Om maar te zeggen: GAS is een ziekte/verslaving en die ziekte gaat niet weg met een brand.
Je bent gewaarschuwd :eureka:

Toen er bij mij brand was in het gebouw, was ik ook blij dat de meeste van mijn spullen gered waren.
Ik had me toen ook voorgenomen om geen hardware meer bij te kopen. Ik was al blij dat ik niet alles kwijt was.

Nu, 9 maanden later heb ik volgende nieuwe spullen erbij gekocht: Access Virus TI, nieuwe Adam monitors (terwijl ik al KRK VXT6 monitors had), nieuwe 24" computer monitor, enz

Om maar te zeggen: GAS is een ziekte/verslaving en die ziekte gaat niet weg met een brand.
Je bent gewaarschuwd :eureka:

Dat weet ik. Maar omdat er toch een aantal spullen de geest hebben gegeven, is dit ook een mooi moment om wat synths, modules en mixer aan te schaffen wat ik al een tijdje wilde hebben, maar er dus geen geld voor had. Komt dus mooi uit nu!!!
Zometeen naar Rockpalace voor een Korg MonoTribe (dus maar eentje), een Korg Kaossilator 2 en een Behringer RX1602. Van de week komt er nog een Roland JV1080 bij via Leo en een Roland SH32 via Albino Scorpion.

Phochos

GAS lijkt chemisch gezien in de hersenen zeer sterk op harddrug verslaving.

Ergens is er een stemmetje in je hoofd dat altijd nieuwe spullen wil, net zoals een drugverslaafde altijd een nieuwe dosis drugs wil.
Er is altijd wel een reden om die aankopen goed te praten, net zoals een drugverslaafde dat altijd voor zichzelf probeert goed te praten (moeilijkheden thuis, op het werk, nog 1 keertje,...)

Je gaat ermee door tot je hele loon op is, zelfs meer: je begint je loon te bekijken als een middel om nog meer nieuwe spullen te kopen.

GAS lijkt chemisch gezien in de hersenen zeer sterk op harddrug verslaving.

Ergens is er een stemmetje in je hoofd dat altijd nieuwe spullen wil, net zoals een drugverslaafde altijd een nieuwe dosis drugs wil.
Er is altijd wel een reden om die aankopen goed te praten, net zoals een drugverslaafde dat altijd voor zichzelf probeert goed te praten (moeilijkheden thuis, op het werk, nog 1 keertje,...)

Je gaat ermee door tot je hele loon op is, zelfs meer: je begint je loon te bekijken als een middel om nog meer nieuwe spullen te kopen.

Ik geloof dat je mijn verhaal niet helemaal goed begrepen hebt!!:duivels:

ik denk t wel
als je in je gearlist dingen aangeeft die nog gaan komen spreekt dat boekdelen natuurlijk
ik ben blij dat je weer terug bent
ik vond phochos 2.0 geen reet aan :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back