elektron: komt daar een analoge synth???

Lijkt me niet dat het een monomachine zal worden. De kracht van die bak zit 'm juist vooral in het digitale domein. Maar een DCO based synth met waanzinnige digitale controle is natuurlijk helemaal top!! :)

In de maanden September en Oktober heeft Elektron een actie "Back to School Campaign".
Met een goede korting op hun producten, Octatrack, Monomaschine en Maschinedrum UW+.

Ze willen dus duidelijk van hun voorraad af......

Erg spannend wat er gaat komen.
Elektron bouwt zeer mooie units, dus wat het ook zal worden, het zal een zeer mooie bak worden!!!

Ben benieuwd...heb zelf helemaal niets van Elektron maar van wat ik gezien/gehoord heb vind ik wel dat ze erg mooie spullen maken. Octatrack lijkt me ook nog steeds erg interessant :)

dat klinkt wel erg goed.

Ben wel benieuwd met wat ze komen.....ze maken leuke sequencers, maar maken ze ook leuke analoge synths?

Slimme screencapture, 4voice analog synth

http://createdigitalmusic.com/2012/...-have-a-4-voice-analog-synth-coming-actually/
8147834272

Attachments

• 8147834272_1249d4c0de.jpg
    8147834272_1249d4c0de.jpg
    111,7 KB · Bekeken: 70
Ziet er goed uit.

Ik zei toch al dat klinkt goed..

tel ik op 4 x 750 euro is 2250 euro + extra is 2475,95 ....schat ik dan maar.

Laten we hopen dat dat wat minder is, Tetra heb je al voor 699,- met vier voices analoog : )

Zal wel een prijzig apparaatje worden, Elektron staat niet bepaald bekend om zijn Aldi prijzen.

Hopelijk maximaal Tempest-prijzen, dat vind ik stiekem al een brug te ver maar dit is wel een stuk interessanter dan de Tempest. Betere sequencer, en zo nog wat van die zaken.

Back