elektron: komt daar een analoge synth???

Monomachine heb ik altijd behoorlijk haat/liefde-relatie mee gehad, maar samen met de A4 valt alles op z'n plek. De Octatrack staat er nu ook naast, wegens verhuizen heb ik nu enkel deze drie machines hier staan en eigenlijk heb ik lang niet meer zo lekker muziek gemaakt. Less is more of zoiets, maar in dit geval is het wel een heel erg dikke less die hier staat :)

Mwah valt mee toch, nog steeds 3 aparte geluidsbronnen met hele fijne sequencers aan boord.

Heeft iemand van jullie problemen met de kwaliteit van de lak op de frontplate? Ik lees daar ERG veel klachten over....

Ja, heb bij twee schroefjes een stukje beschadigde lak, erg irritant. Te cosmetisch om hem voor terug te sturen, maar ben altijd extreem zuinig op m'n spullen dus wel irritant.

Ja, heb bij twee schroefjes een stukje beschadigde lak, erg irritant. Te cosmetisch om hem voor terug te sturen, maar ben altijd extreem zuinig op m'n spullen dus wel irritant.

Voor dit geld vind ik het wel een issue......even afwachten hoe de mijne aankomt maar ik lees zelfs van gebruikers waarbij het na een week oid de lak alsnog begint los te komen bij de schroeven.

Ik zou van Elektron verwachten dat ze dit permanent oplossen in ieder geval.

Was bij mij na twee weken plots. Elektron kennende lossen ze dit wel op, vraag is alleen hoe. Terugsturen naar Zweden heb ik niet echt zin in...

De enige manier zonder terug te sturen naar Zweden zal het opsturen van nieuwe faceplates zijn vrees ik. Er is gewoon iets mis met de gebruikte lak aangezien de Octatrack hier totaal geen problemen mee heeft.

Bij mij ook bij 1 bij de schroeven. Krijg vandaag één terug uit Zweden ivm scheefstaande knoppen. Prima service!

Hoe kom je aan dat handige rack 154?

Moet wel eerlijk zeggen dat de Machinedrum me nooit echt vrolijk heeft gekregen. Beperkte parameters, matige kits, kil en metalig geluid en de Elektron die het meest last heeft van interne oversturing op een nare digitale manier. De Monomachine heeft dat ook een beetje, maar stukken minder, en daar kan je echt flink los gaan qua synthese. Machinedrum was gewoon te weinig echt een drumsynth voor me, en te veel een gewone drumcomputer met een ongewone sequencer.

Misschien dat een UW me meer had gedaan?

De zwarte Elektron's(A4 en Octa) hebben er vrijwel geen last van, en voor mij de warmst klinkende van de quadrinity

Back