elektron: komt daar een analoge synth???

De trailer is vaag. Ik snap der helemaal niks van. :D

Wat heeft het met deze synth te maken?

Als ze dit soort zinloze trailers kunnen maken waarvan niemand het product leert kennen zitten er wellicht iets te grote marges op hun verkoopprijzen...

voor de octatrack hadden ze ook een gaaf filmpje..
.. vooral de clou was erg leuk waarom dr 1 overlevende was..

-C-

Weer zo'n kutfilm, geef nou gewoon de prijs en specs en klaar.

Stelletje uberhippe kutzweden in hun te krappe broek...

godverdegodver

al is de kans groot dat ik de A4 zal kopen, voor naast m'n A6 :)

Als ze dit soort zinloze trailers kunnen maken waarvan niemand het product leert kennen zitten er wellicht iets te grote marges op hun verkoopprijzen...

Ik zat het net te denken. Had een paar tientjes van de prijs af gehaald, kon er nog een pendaaltje bij.

ik vin hem wel strak hoor,gaat niet altijd alleen om cijfertjes synths kopen is ook emotie :),maar ben ook wel benieuwd naar de specs ,maar nog meer hoe hij klinkt,aangevuld met de interne seqeuncer

Ja ik loop te zeiken maar ben gewoon te oud voor dit soort filmpjes of zoiets.

Ik vind die trailer helemaal niet vet gedaan overigens
Beetje slome edit en nul spanning
Ook het sounddesign blijft me niet echt bij

Weer zo'n kutfilm, geef nou gewoon de prijs en specs en klaar.

Stelletje uberhippe kutzweden in hun te krappe broek...

godverdegodver

al is de kans groot dat ik de A4 zal kopen, voor naast m'n A6 :)

Haha, goeie! Nooit de link gelegd met de te strakke broeken, maar het valt opeens allemaal op z'n plek...

Ook ik vrees dat ik voor gaas ga trouwens...

Jep, kan ook niet wachten om manual te lezen en prijs te weten. Ben eigenlijk al verkocht, die gasten maken echt super gear. Zelf grote fan van octatrack zij is echt waanzinnig, ik gebruik er twee in mijn live set, ik stuur er ook mijn tetra en jomox xbase O9 mee aan. Het is wel effe doorbijten voor workflow etc eenmaal gewent nooit meer anders.

Kutvideo. 6 min van mijn leven verspilt om enkel op het einde te weten hoe het ding iet of wat er uit zal zien (wat we dus al wisten).

Misschien heb ik het niet goed gezien hoor, maar volgens mij staan nergens productiekosten voor het filmpje beschreven..

Wie zegt dat dit filmpje (veel) geld heeft gekost? Voor het zelfde geld (niet letterlijk!) hebben ze een paar hobby'ers gevraagd een leuk filmpje in elkaar laten zetten of hebben ze een paar studenten opdracht gegeven.

Dat er marges op de verkoopprijzen zitten lijkt me vrij duidelijk. Dat is toch het doel van ieder bedrijf?

zat ik er toch een beetje naast hehe...

1099 euro???

Attachments

• Afbeelding 13.jpg
    Afbeelding 13.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 60
Volgens de website is de mijne in ieder geval al onderweg. Dat men het even weet. Mooi werk!

Shipping gestart!
Hoop A4 deze of volgende week binnen te hebben.
Die gasten van Elektron gaan er voor of je het nu wel of geen tof fimpie vindt, ze doen het wel en goed ook. O, ja het belangrijkste ze maken super hardware, goede kwaliteit en met karakter, zolang ze daar mee doorgaan laat ze maar freaken met trailers wat mij betreft.

Back