elektron: komt daar een analoge synth???

Volgens Daniel van elektron kon ups niet alles in een keer meenemen en gaat het dus per dag. Dat de status nu op shipped staat geeft me het vertrouwen dat de mijne op de eerste dagverzending zit :) zo ging dat ook met mijn octatrack.

Vind de sounddemo's wel lekker klinken maar benieuwd naar jullie ervaringen als ie binnen is.

Op het forum van Elektron-users is al een en ander te zien, horen en lezen. Ik word er vreselijk hebberig van, maar heb nog een wereld te ontdekken in de Octatrack en Space pedaal. Maar zeker als er een poly modus komt ga ik gewoon voor gaas...

Mijn indruk is dat het weer net zo handson is als de machinedrum...

deze is een dagje bezig tracks te maken op een analog4 -> https://soundcloud.com/dataline

Hmmm, ik zat me te ergeren aan de reverb, maar na het luisteren van je tracks die niet met de Analog Four zijn gemaakt was ik weer een beetje opgelucht. Hoe jij reverb gebruikt is natuurlijk jouw zaak, echter, ik heb ondanks je meerdere demo's nog steeds niet echt een indruk van wat dat ding nou kan. Het klinkt niet warm, het klinkt niet karakteristiek.

(Ik heb niet eens gechecked of anderen al wat muziekjes hebben gepost)

Kon het niet weerstaan......hier is er ook één onderweg. :{

Godverdomme wat zijn ze leuk samen!

12623_10151280030814545_1871968156_n.jpg

Back