Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moet wel eerlijk zeggen dat de Machinedrum me nooit echt vrolijk heeft gekregen. Beperkte parameters, matige kits, kil en metalig geluid en de Elektron die het meest last heeft van interne oversturing op een nare digitale manier. De Monomachine heeft dat ook een beetje, maar stukken minder, en daar kan je echt flink los gaan qua synthese. Machinedrum was gewoon te weinig echt een drumsynth voor me, en te veel een gewone drumcomputer met een ongewone sequencer.
Misschien dat een UW me meer had gedaan?
De zwarte Elektron's(A4 en Octa) hebben er vrijwel geen last van, en voor mij de warmst klinkende van de quadrinity
Goldbaby doet het het best in m'n SP![]()
OT is wel fijner met loops dan met drumhits, en als het zo al goed klinkt is m'n MPC favoriet qua bedieningsgemak usb pads etc. Maar om te boosten is de SP onvermijdelijk.
UW is ook 12-bits toch? Toch aardig![]()
Jup. en eigenlijk zou ik het live resamplen gewoon ook vaker moeten doen, het lijkt met dat het met de MDUW makkelijker gaat dan met de OT. Vooral voor live is het een hele creatieve manier om wat variatie te krijgen in sets.
Kan ik me zo voorstellen, of in de OT. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik de MD minder en minder, bijv. die goldbaby samples klinken gewoon ook al goed ITB (met wat processing, maar dat doe ik sowieso extern).