liquidthrust
Onverbloemd
Verveelde me steendood, dus heb ik dit maar in elkaar gestoken. Soort van compilatie zoals ik MTV herinner. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Heheh, gaaf. Al die mensen die op camera heul moeilijk dansen in veel te veel licht![]()

hehe MTV CLUB... het begluren van virtuele vriendinnetjes
maar erm... rascistisch? waddan?
ze hebben lang geweigerd om 'zwarte' muziek te draaien. Vroeger was het white artists only totdat ze niet meer om Michael Jackson heen konden met z'n hit Billy Jean.
sjonge, dat was echt in het uiterste begin, MTV is begonnen in de nazomer van 1981 en die bewuste MJ plaat was begin '83...ze hebben lang geweigerd om 'zwarte' muziek te draaien. Vroeger was het white artists only totdat ze niet meer om Michael Jackson heen konden met z'n hit Billy Jean.
ze hebben lang geweigerd om 'zwarte' muziek te draaien. Vroeger was het white artists only totdat ze niet meer om Michael Jackson heen konden met z'n hit Billy Jean.

en da's tegenwoordig al helemaal niet meer bijzonder want veel zwarte zangeressen/actrices hebben ook een nosejob laten uitvoeren...klopt helemaal niks van!! MTV en MJ hadden samen een deal : MTV gaat ook "zwarte" muziek draaien, en MJ gaat een blanke neger worden.![]()
X-Mix compilaties, wow.
Niets meer aan toe te voegenParty Zone, Chill Out ZoneX-Mix compilaties
Orbital of The Future Sound of London. Those were the days!
daar heeft het idd mee te maken... het is dus vaak niet zo dat het vroeger beter was maar het zijn de associaties die er zijn met bepaalde gebeurtenissen, emoties, gevoel, sfeer etc... gewoon de koppeling in het brein dus...wellicht ben ik intussen te oud en is het meer voor de huidige jeugd.