6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
ff zien... bedoel je dat MTV vroeger ook niet echt beter was... offe?Mwah, ik vind het 'vroeger was alles beter' dogma niet echt opgaan voor MTV.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ff zien... bedoel je dat MTV vroeger ook niet echt beter was... offe?Mwah, ik vind het 'vroeger was alles beter' dogma niet echt opgaan voor MTV.
Ik kan me werkelijk de tijd niet heugen dat ik een videoclip op MTV zag, laat staan eentje waarvan ik dacht ... 'Hee, dit is leuke muziek. Wie is dit?' En ik zoek er toch echt nog wel naar hoor.
ff zien... bedoel je dat MTV vroeger ook niet echt beter was... offe?
En ik zoek er toch echt nog wel naar hoor, zo ben ik onlangs helemaal als 30+'er (bijna aan de verkeerde kant van de 30 zelfs) helemaal in de dubstep gedoken.
.Je weet dat je oud wordt als je geen nieuwe muziek meer kan waarderen.

Je weet dat je oud wordt als je geen nieuwe muziek meer kan waarderen.
Mwah, ik vind het 'vroeger was alles beter' dogma niet echt opgaan voor MTV. MTV is gewoon ontzettend veranderd. Vroeger draaiden ze popmuziek overdag en meer underground muziek laat in de avond en in de nacht. Tegenwoordig draaien ze amper nog iets, als ik het aan zet zijn het rijke blanke kindertjes die een heel duur verjaardagsfeestje geven, rijke zwarte hiphoppers die hun huis met 17 slaapkamers laten zien of wat onbekende celebs die hun domheid en leegheid uitgebreid mogen tentoonstellen.
Ik kan me werkelijk de tijd niet heugen dat ik een videoclip op MTV zag, laat staan eentje waarvan ik dacht ... 'Hee, dit is leuke muziek. Wie is dit?' En ik zoek er toch echt nog wel naar hoor, zo ben ik onlangs helemaal als 30+'er (bijna aan de verkeerde kant van de 30 zelfs) helemaal in de dubstep gedoken.
Ik heb er al jaren niet meer naar gekeken. Alleen VH1 classic zet ik hier soms op de TV.kijk... vriendDaar ben ik het mee eens, Behalve die dubbel step dan![]()

Het sluipt er ook wel in. Je wordt ouder, bent met je werk bezig, je interesses veranderen, je zit niet meer ieder weekend in de club/kroeg, je krijgt kinderen.