Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij staat er €199,- voor een upgrade van suite 8 naar suite 9. Duur geintje over de afgelopen paar jaar dat ik suite 8 heb.
Bij mij staat er €199,- voor een upgrade van suite 8 naar suite 9. Duur geintje over de afgelopen paar jaar dat ik suite 8 heb.
Bij mij staat er ook 199,- maar ik heb de EDU versie. Die kostte toen 329,- voor de suite.
ik vraag me wel af of die update die ik dan koop wel naar de normale versie is of dat ik weer een EDU kan krijgen met 40% korting...
Max for Live zit vanaf v9 ook in Suite dus je krijgt zeker niet alleen maar The Glue en de v9 features ten opzichte van Suite v8.
Indien je Max for live al hebt is de prijs van de update dan ook lager. Max for live was altijd een upgrade van 149euro dacht ik.
Ik heb toch echt al Max4live en mijn upgrade price is 169..
.Same here. Tot 4 maart, upgrade naar de suite. Wel rottig, max wil ik wel houden, maar de rest van de suite-meuk heb ik totaal geen behoefte aan...
Volgens gaan de upgrade prijzen, voor een periode, nog wat lager worden. Dit hebben ze beloofd.

Ik heb suite 8 en er staat nu aangegeven dat de prijs 199 is bij een upgrade