Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ervaar 9.1 b18 (en 17) als nogal instabiel. Met sommige plugins crasht de Live 9.1 beta direct.
9.06 geen issues.
Vreemd dat de aanpassingen die ze hebben gemaakt dit veroorzaken.....
Zelfde probleem hier! Ben weer terug gegaan naar 9.06.
Ben dus niet de enige. Je gaat altijd direct bedenken of er niet iets mis is met je systeem.
Ik heb melding gemaakt van dit probleem en gezien de serieuze aard van het probleem neem ik aan dat ze er iets aan zullen doen voor ze 9.1 releasen.
Hmm.. Mn eerste project in Live dat een beetje van de grond lijkt te komen, crashed nu op het moment dat ik hem save. Als ik vervolgens de optie 'Recover project from clipboard' kies, crashed Live meteen weer.
Ik ben aan het project begonnen in de Beta versie, daar had ik regelmatig crashes. Dus ik ben in 9.0.6 verdergegaan en daar heb ik dus dat save probleem. Ik hoop dat het ermee te maken heeft dat ik in de Beta versie begonnen ben....

Ik hoop vandaag de Push binnen te krijgen, maar ik wacht wel even met 9.1 totdat er een release versie is. Toch genoeg te ontdekken voordat ik toe ben aan de verbeteringen denk ik.

't Is allemaal erg verleidelijk zo met die mogelijkheden die Push biedt.. ik ga mijzelf nog een keer niet kunnen beheersen en het gewoon kopen denk ik!!
Ben alleen bang dat je er gewoon helemaal niets aan hebt als je em binnen Cubase oid via rewire draait aangezien het net als een Launchpad via midi werkt (??) .. correct me if I'm wrong![]()

) 
Zie ik het nou verkeerd? Is toch gewoon steps over de x as en pitch over de y as en wanneer een matrixje klaar is kan je ze achter elkaar zetten en een transpose waarde geven? Wat is hier nu anders aan dan bijv de pian roll in cubase en in arrangement view de blokjes achter elkaar zetten en een transpose waarde geven?
Behalve dan het feit dat je dit nu allemaal via de push controller kan doen, zonder de muis aan te raken in ableton?
Whoooot, Komt dit in de nieuwe ableton 9.1 versie? Dan gaat ik zeker me push weer terug halen!