rare marktplaats reacties

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cult45

011110111000
via marktplaats.nl email schreef:
Ik bied €170

Mvg coen

Voor wat? ik heb meerdere dingen staan.

via marktplaats.nl email schreef:
Eeuh kan de advertentie nie meer vinden. Studio midi apparatuur gaat t om.

Mvg

Ik heb meerdere dingen die ik je wel voor 170 euro wil verkopen. Zoek je iets specifieks?

Ik vind de raarste die gasten die zeggen dat ze het ergens anders goedkoper kunnen krijgen omdat ze geen BTW hoeven te betalen of een vriendje in Japan hebben zitten ofzo. OK, leuk voor je, maar koop het dan daar?

Dat heb ik nou ook..... dat gezeik over de "oom met KvK" iedere keer, Bestel dan lekker bij je oom eikel!

Ik vraag me altijd af wat ze denken te bereiken. Is het een vorm van Marktplaats-trollen? Of hopen ze dat je het licht gaat zien en ze zonder discussie of onderhandeling direct 20% korting geeft? In mijn geval haal ik de schouders op en stuur idd iets terug van 'Dan koop je het toch lekker daar' - of gewoon negeren.

Overigens is de handel is synths meestal best positief, zowel op het forum hier als op Marktplaats. Weinig weirdo's, mensen komen over het algemeen hun afspraken na en de transacties verlopen eigenlijk altijd wel soepel. Moet je eens een auto online zetten, en zien wat daar op af komt. Onzinbiedingen, en als je dan contact op neemt mensen die niet te bereiken zijn, volle mailboxen hebben, telefoonnummers die niet werken, etc. etc.

ook zo leuk, als ik 3 jaar geleden in de markt history naar de Voyager RME kijk, ging hij weg voor 1.250 euro ..... (kost nu 2600 nieuw) alsof...... :D

oops...had het eigenlijk "grappige marktplaats reacties" moeten noemen.

gasten, ga ff een chocomelletje drinken ofzo.

ik vind dat soort reacties wél grappig, wanhopig ook vaak wel.... dus zijn best on topic én chocomel word je alleen maar dik van ;)

oops...had het eigenlijk "grappige marktplaats reacties" moeten noemen.

gasten, ga ff een chocomelletje drinken ofzo.

Laat me raden ... jij bent zo iemand die schermt met BTW korting? :D

dat merk je toch aan het woord "gast" moet ook altijd lachen om mensen die "Zeg gast" zeggen......die mensen klinken op voorhand al geirriteerd

ach, dat gezeik altijd. Vond deze verwarde gast wel grappig.

nee Raphie, want jouw laatste marktplaats advertentie is niet geïrriteerd? gast..

:mexico:

jawel, ik geef het alleen van te voren vast ff aan dat ik geen kontverhalen hoef van golddiggers
nette prijs voor extreem net spul, dat is alles wat ik vraag.

Aan de andere kant, deze week twee keer een overeenkomst gesloten waarop geen reactie voor een afspraak om het op te halen of een berichtje sorrt verkocht aan iemand anders die iets meer heeft geboden. Grappig, staat nu weer te koop omdat de koper niet kwam opdagen....

ja da's i.d.d. ook vervelend: kopers of verkopers die accepteren en dan radiostilte

Het bedenken is nog geen eens zo erg, maar niet ff het fatsoen hebben om even aan te geven dat ze van gedachten zijn veranderd, hoef zelfs geeneens een kutsmoes te horen waarom. Maar als je afspraken maakt en het loopt anders heb dan i.g.g. wel even het fatsoen om de ander op de hoogte te brengen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back