Wat???!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
TS Gevalletje rtfm. Zou ik niet te lang bij stil staan.

Gevalletje RTFM? Not.... Er is zoveel te vinden op het net, waardoor je het bos door de bomen niet meer ziet. De ene spreekt de andere tegen. De ene vindt dit belangrijker, de andere dat. De ene expert verkoopt zijn materiaal als het beste, de andere dan weer ook. Er zijn veel onduidelijkheden, de ene is concreter dan de andere. Wat is bvb. akoestiek in een grote kamer, maar wat is een grote kamer, wat is een kleine kamer? Ik heb een kleine kamer, waar kan ik terecht, niets blijkt echt van toepassing te zijn. Je kamer meten, hoe doe je dat zo goedkoop mogelijk, ik wil er quasi geen euro's tegen gooien, wat kan ik dan wél doen? Er is veel theorie online, maar wat merken jullie dat in de praktijk werkt? Ik ben altijd benieuwd naar hoe jullie het doen!

Volgens mij maakte TS in die thread gewoon een lolletje.
Moderators hebben de thread op verzoek van TS gesloten.
Ik denk niet dat dit nou een ontzettende big deal is.
Toch?

Jawel joh.. wereldvrede is nu wederom in opspraak. Het Pentagon gaat zich over deze kwestie buigen. Internet piraterij is het! Volslagen waanzin!! Die internet politieke top heh, dat gaat over dit topic!!!

Hill typt al niet meer zelf joh, dat is de CIA.. we gaan er allemaal aan...........

Tssssssssssss.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Ik vond het ook wat vreemd eigenlijk, zeker omdat ik nog steeds geïnteresseerd ben in het goed doorrekenen van een ruimte. Maar daar zal ik, tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, dan wel een nieuw topic voor maken ;)

Jawel joh.. wereldvrede is nu wederom in opspraak. Het Pentagon gaat zich over deze kwestie buigen. Internet piraterij is het! Volslagen waanzin!! Die internet politieke top heh, dat gaat over dit topic!!!

Hill typt al niet meer zelf joh, dat is de CIA.. we gaan er allemaal aan...........

Tssssssssssss.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Alle antwoorden op het synthforum kunnen dus gereduceerd worden tot: RTFM of ff zelf googelen.
:okdan:

wtf is dit voor een topic??? t lijkt verdoemme het viva-forum wel.
mag het weer over synths gaan?

Nou.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back