Ikea Bygell roltafel: voor je rackspullen..

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Ik heb hem al een tijdje staan.. maar ik vind dit een handig tafeltje voor rackspullen. Heeft ook een handige lade voor klein spul als disks en kabels. Is ook erg stevig en verrijdbaar..

Kortom, mijn Ikea tip van de dag..

Ikea BYGEL - € 29.95

Attachments

• bygell_600.jpg
    bygell_600.jpg
    245,7 KB · Bekeken: 188
vet handig bakkie mannnn...

Zon bakje is handig. Kan je al je plukken shag en stukken wiet in kwijt. O, ik vergeet de asbak.

xxx

Das makkelijker voor inbrekers, dan kunnen ze met je rackje weglopen zonder dat ze het aan hun rug krijgen. Voor je het weetwordt je aangeklaagd dat je de arbowet niet naleeft.

Ik vind het eerlijk gezegd een leuke tip, maar het ziet er wel een beetje knullig uit zon ding.

Ik koop toch liever vooor een paar tientjes meer een echt houten studiorack dan ofzoww
Doet me denken aanhoe ik 25 jaar geleden zat te tobben. Al je gear op elkaar gestapeld op lege floppydoosjes en maar stapelen op elkaar.

Die Rastrackjes die ze bij iKea hebben zijn percies 6+3U hoog en 19" breed. kosten nog geen tientje, misschien is dat wat als tip ook

Die Rastrackjes die ze bij iKea hebben zijn percies 6+3U hoog en 19" breed. kosten nog geen tientje, misschien is dat wat als tip ook
misschien wel, maar dat is voornamelijk afhankelijk van het feit of je de naam van deze rekjes wilt prijsgeven (rastrackje + ikea begreep meneer googel niet)

Was ook mijn gedachte :D Ik zie ernaast de pastelgroene dekens al op de bedden liggen.

Dag meneer teluur, hoe voelt u zich vandaag. Wij komen even uw wavevorm opmeten, als u alvast deze midikabels aansluit, start ik de akai sampler op.

Lijkt wel een Dokter Bibber rackje (met wat hartmonitoring spullen) "mis nog een zuster erbij" :D
Handig spul, vraag me alleen af of de wieltjes het wel houden en upgraden is ook niet heel erg makkelijk.
Had ooit het probleem dat ik een rack nodig had maar niet zo heel veel spullen had.... Ikea is dicht bij dus heb ik een Lack tafeltje gekocht omdat daar heel mooi 19" spullen inpassen...... ondertussen meerdere racks verder een een aantal aanpassingen gemaakt (waaronder wieltjes) twee verrijdbare kasten.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=160591&highlight=XVIII

Maar als je niet zo heel veel spullen in rackformaat heb is het natuurlijk wel handig :)

Lijkt wel een Dokter Bibber rackje (met wat hartmonitoring spullen) "mis nog een zuster erbij" :D
Handig spul, vraag me alleen af of de wieltjes het wel houden en upgraden is ook niet heel erg makkelijk.
Had ooit het probleem dat ik een rack nodig had maar niet zo heel veel spullen had.... Ikea is dicht bij dus heb ik een Lack tafeltje gekocht omdat daar heel mooi 19" spullen inpassen...... ondertussen meerdere racks verder een een aantal aanpassingen gemaakt (waaronder wieltjes) twee verrijdbare kasten.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=160591&highlight=XVIII

Maar als je niet zo heel veel spullen in rackformaat heb is het natuurlijk wel handig :)

Iedereen bij deze ook meteen een prettige kerst toewenst natuurlijk :engel:

De Bygel is me een beetje te steriel denk ik toch, krijg er ook gelijk ziekenhuisassociaties bij. :P

misschien wel, maar dat is voornamelijk afhankelijk van het feit of je de naam van deze rekjes wilt prijsgeven (rastrackje + ikea begreep meneer googel niet)

Dat had Septic eigenlijk al gedaan, is namelijk Rast :D Deze is het: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44361109/

Is die trouwens zo breed dat je er zelf nog 19" rails in kan hangen? Of vallen de rackoren precies over het hout en schroef je ze gelijk in het hout?

Ik bouw m'n eigen kast wel..

Haal bij een oud telecom instituut (KPN) een tros oude 19" kasten op en je bent klaar.

Ik bouw m'n eigen kast wel..

Haal bij een oud telecom instituut (KPN) een tros oude 19" kasten op en je bent klaar.

dat rackjuh ...brengt wel iets van sterielieteit :P terug in de blow/drinkwoonkamer /studio ..
:okdan:

idd ..van die 2+meter hoge 19inch behuizing server kasten [soms met glazen deur ervoor;-] staan soms maaaaanden by bv ziekehuizen te wachten op ophaal diensten,...
die zijn zeekers niet verijbaar
=(

Nouja, ik zie dat jullie het 3 keer niks vinden.. maakt niet uit..

Ik zocht een low budget oplossing voor 2 a 3 modules. En eentje waarbij de ik met mn sampler op redelijke hoogte kon werken..

Vandaar...

kan later zo mee naar het bejaardenhuis.
bovenin de plaszakjes en luiers, onderin de synthsuff

Ik vind het wel een goede tip....:okdan:

....maar ik woon dan wel samen met iemand die in een ziekenhuis werkt...;)

Ik vind 'm ook wel aardig, denk ik. Alleen jammer dat 'ie niet onder een buro past, neemt zoveel ruimte in beslag.

Vroeger had Ikea de Corras, een nachtkastje op wielen. Jammer dat ze die niet meer maken, maar je vind ze nog wel op Marktplaats. Ik heb er vier van gekocht toen, waren maar 10 of 20 euro. Precies de juiste maat voor rack spul.

ikea_corras.jpg

Back