DIY Modular Case

haha ja ik zag ze ook niet in hun webshop in eerste instantie. maar ben bij hun ingeschreven als klant en zodoende doe ik dit gewoon via de mail. bulkprijzen zit er niet in dan moet ik er echt een boel gaan bestellen. Het heeft dus ook niet zoveel zin voor mensen die zelf al direct bij hun kunnen bestellen maar kan me voorstellen dat niet iedereen een kvknummer heeft. en dan wil ik er best een paar extra laten komen.

ik ga binnenkort twee meanwell T-60B voedingen bestellen. als er mensen zijn die ze ook willen... geef een seintje. ze kosten bij de leverancier 24,77. Voor 32,- stop ik ze in een doosje en doe ik ze voor je op de post. als je ingeschreven bent bij de kvk kun je ze ook zelf direct bestellen bij Koning en Hartman
Deze is al eerder langsgekomen:
http://www.meanwell.nl/Images/pdf/datasheets/T-60-spec.pdf

Wanneer ga je bestellen? Ik denk dat ik er een wil.

Zit er iets van kabels bij bij deze voeding? Of wat heb ik nodig naast deze voeding? :o:

Als ik het goed begrijp is er bij deze PSU al alles inbegrepen (filtering, gebalanceerd)?? Dus dan alleen een busboard printje bij, 230 netsnoertje en gaan! Binnenkort dan ook maar even bestellen, voor dat geld..

Volgens mij zit er niks bij qua kabels e.d.. Wel 2 weken levertijd :okdan:

Nee er zitten bij Meanwell voedingen nooit kabels. Gebruik ze op mijn werk relatief veel. Het zijn zeker geen topvoedingen, maar ze doen wat ze moeten doen.

Bekijk wel de datasheet goed.

Deze voedingen hebben een minimum belasting nodig om een stabiele uitgangsspanning te verzorgen.

Ik ben een n00b op modular gebied maar wil me er toch aan wagen en dus aan het kijken naar eenvoudige en kostenbesparende case oplossingen.

Met deze Meanwell T-60B ben je dus wel even klaar qua voeding.... Ik zie dat je ze hier ook als particulier kunt bestellen.
http://www.eijlander.nl/T60B-Gescha...ut-5-+12--12v-5.0-2.5-0.5a-a-354776-2006.html

De prijs is dusdanig dat dit wel een goedkope oplossing is. Zat naar Tiptoi Zeus systeem te kijken, maar dat is dan behoorlijk duurder.

Let er wel op dat daarvan de -12V maar 0,5A is, dus minder dan de doorsnee eurorack voeding.
Right, niet doen dus? Zoals ik al zei: n00b.... Tips voor simpele (en liefst prijsbewuste / bang for a buck) power oplossingen zijn welkom.

Als je genoeg hebt aan 0,5A kun je het best doen. Ik bedoelde meer dat je je niet moet verkijken op die 2,5A op de +12V. Veel modular spul is min of meer symmetrisch qua voeding, dus die 2,5A is maar beperkt bruikbaar.

Laatst gewijzigd:
Back