NICE! Ik wil er eentje helaas in Belgie slecht verkrijgbaar
moet je voor de grap 's in noorwegen proberen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NICE! Ik wil er eentje helaas in Belgie slecht verkrijgbaar

Dus in de praktijk denk ik dat ik toch wel snel 1 fout nootje even zal aanpassen via de computer, maar goed, het kan dus wel helemaal op een push.
Kan je midi noot data niet makkelijk aanpassen op Push zelf?
Ik zou er zelf ook wel eentje willen hebben, of Machine. Maar was al bang dat ik op beiden niet kon editten. Ik zou graag willen dat ik niet meer naar mn laptop hoef te kijken..
ja, dat verdedigen zie ik ook vaak, alleen ik doe daar nooit aan mee, iemand anders heeft er niks aan als ik iets mooier voorstel dan dat ik het zelf ervaar. Dus ik geef altijd liever maar mijn mening van wat ik er goed aan vind en wat niet. In feite is het gewoon een midi controller die geweldig geintegreerd is maar ook een behoorlijk prijskaartje heeft, dus dan kun je maar beter vooraf weten wat die wel en niet kan.Thanx Quifster voor je bevindingen en je kritische houding naar Push toe..
Ik zie vaak genoeg eigenaren die hun nieuwe speledingetje alleen maar verdedigen...
, stuk minder fel aan je ogen 's avonds. Morgen maar eens wat experimenteren met andere kleurtjes.De Usermode heb ik al mee zitten spelen. Hiermee kun je de Push zelf (redelijk) vrij configureren.
Ik heb bv samples onder het complete 8x8 matrix gehad.
Ook heb ik het voor elkaar gekregen om de Push om te toveren tot discolicht.
In muzikaal opzicht niet echt productief maar wel leuk!
Onderstaand filmpje verduidelijkt dit wat.
...
Hij heeft het bij 1:44 over de Ableton Userport om te selecteren. Die stond er bij mij niet bij met die benaming. Wel een andere 'Push-poort'. (Kan me de naam even niet herinneren)
Hoe ervaren jullie dit?

Kan je vertellen hoe je dat gedaan hebt? Dat is zo'n beetje het enige wat ik mis aan Push in vergelijking met de Launchpad die ik hiervoor had.Ik heb bv samples onder het complete 8x8 matrix gehad.
)
Ga gewoon door bitte!(mochten jullie er flauw van worden omdat je het toch allemaal al wel weet, geef dat maar even aan dan, dan hou ik me voortaan stil )
Kan je vertellen hoe je dat gedaan hebt? Dat is zo'n beetje het enige wat ik mis aan Push in vergelijking met de Launchpad die ik hiervoor had.

ik gebruik hem alleen nog voor mn expression pedal als mod wheel te gebruiken voor Push. want dat is voor mij het enigste dat ontbreek er zijn 2 pedal ingangen maar bijde zijn triggers 0 of 127 en niet 0 TOT 127.
Ik heb hem net besteld. Al dat gelul erover heeft me te nieuwsgierig gemaakt. Levering half Augustus... ben benieuwd.

Ik heb hem net besteld. Al dat gelul erover heeft me te nieuwsgierig gemaakt. Levering half Augustus... ben benieuwd.