elektrovolt
compuphonic
die knoppen wiebelen wel iets meer dan een beetje... wel een goede review verder.
als je er voorzichtig mee bent heb je er een leuke synth aan.
als je er voorzichtig mee bent heb je er een leuke synth aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jaren lopen ze te klagen dat er alleen maar virtueel analoge synths en softsynths op de markt komen, komt er eindelijk af en toe een echte analoog op de markt, zijn de toetsen te klein en ziet men alleen maar de nadelen lijkt het. Terwijl ( in mijn ogen ) dit volgens mij een synth is die voor iedere synhgek interessant is.
Jaren lopen ze te klagen dat er alleen maar virtueel analoge synths en softsynths op de markt komen, komt er eindelijk af en toe een echte analoog op de markt, zijn de toetsen te klein en ziet men alleen maar de nadelen lijkt het. Terwijl ( in mijn ogen ) dit volgens mij een synth is die voor iedere synhgek interessant is.
Oh ja, de bouwkwaliteit is dan nog wel iets om het over te hebben idd.
Als hij binnen een jaar uit elkaar valt heeft niemand er iets aan.
Oh ja, de bouwkwaliteit is dan nog wel iets om het over te hebben idd.
om nog maar niet te spreken over de eerste batch prophet 08's remember?

.Ik heb begrepen van The Music House in Utrecht dat er maar 40 verspreid over de diverse muziekwinkels wordt uitgeleverdt in nederland dit jaar.
De eerste batch die in mei binnen komt bestaat uit 40 exemplaren en erna komen er elke maand maar een zeer beperkt aantal binnen zetten wat zal betekenen dat winkels er misschien elke maand 1 krijgen.
Niet dat je geen gelijk hebt hoor, maar dat waren encoders.
Encoders mogen er dan wel hetzelfde uitzien aan de buitenkant, het is een totaal ander onderdeel aan de binnenkant en qua functie.
Er is weinig verband met de pots in de nieuwe mini ms20.
Dat de mini ms20 naar een low price gebouwd is waar maar bij Korg zullen ze wel op hun hoede zijn voor een fuckup zoals de P08. Dat was waarschijnlijk een duur grapje voor DSI
De pots zullen wel een merknaam type zijn en geen super low end merkloos China shit zooi
.