Nicolas 2000
It's a household name
En UCD versterkers hebben ook goede geschakelde voedingen in audio apparatuur zitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om een idee te geven van hoe belangrijk dit is: zelfs Buchla heeft schakelvoedingen zitten in zijn 200e kasten...
Maar On Topic.
de mini is kleiner, toetsenbord gammeler ....klinkt iets braver en hij ruist meer dan de ouwe.
Dus?
Omdat het heel duur is, houdt niet perse in dat het ook heel goed is.
Heb wel eens aan een 200e systeem gefriemeld.....en moet zeggen dat ik voor 20.000 toch wel iets stevigers had verwacht.....om maar een voorbeeld te noemen.
Of het een mythe gebaseerd op het verleden is, weet ik niet. Maar het blijft een feit dat er binnen de audio wereld veel tegenstanders zijn van geschakelde voedingen. Zal toch niet allemaal voor niets zijn?

zou die bravere klank niet aan de slijtage van de oude onderdelen liggen? want misschien klonk de grote MS-20 ook wel iets braver in splinternieuwe conditie?

ik denk dat die man wel iets meer van voedingen afweet dan de schakelfans

"Wordt tegenwoordig allemaal voor de televisie opgericht". Hoe oud is dit? Jaren 70?hij is al tussen het puin gehaald.
keek net naar buiten en zag twee jongetjes voetballen met mijn ms-20 mini....