Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en dan zeker iedereen hier alleen maar oeverloos 'zeiken' over de ruiz!![]()
de leverbaarheid is een veel nijpender punt, heb gvd al een hele poos het geld klaar liggen maar nergens waar ik een kan kopen en ophalen(zonder auto) dus heb'r ondertussen flink de pee in
de post dat zie ik niet zitten, want voorzichtigheid is een raar woord in post kringen
de leverbaarheid is een veel nijpender punt, heb gvd al een hele poos het geld klaar liggen maar nergens waar ik een kan kopen en ophalen(zonder auto) dus heb'r ondertussen flink de pee in
de post dat zie ik niet zitten, want voorzichtigheid is een raar woord in post kringen

de trein?, de bus?, de fiets?
![]()
zou je toch echt naar de winkel moeten
heb die van mij in ieder geval netjes ontvangen voor 350 euro en 53 centWat ik wel heb gemerkt is dat als de sustain in de envelope niet helemaal open staat, de envelope bij het loslaten van de noot een soort klik geeft.
geef hem een beetje release zou ik zeggen..
@ Zonnig pedaal,
hij schreef dat als de Sustain niet helemaal open stond, hij een tik hoorde...
niet als het bijna helemaal dicht staat. maar het is sowieso een level...geen tijds-variant.
eh...nog eens gelezen : dus na loslaten van een noot.....dwz blijkbaar de release..0-100%
..
so what??
wat zeg je hier nu eigenlijk allemaal??
heeft geen biet te maken , dat sustain verhaaltje en de release.
release =0 met iets van signaal kan tik geven.
ook de wat vage opmerking over de release van hierboven kan ik niet volgen , beetje vaag verhaal.
in ieder geval zou ik het eens proberen , is het dan opgelost: prima, anders moet topicstarter misschien iets meer duidelijkheid verschaffen zodat we verder kunnen suggereren