Synthmeeting Nijmegen 2013

En de verplichte jaarlijkse uitnodiging-pict voor synthmeeting 2013

attachment.php

Attachments

• synthmeeting 2013.jpg
    synthmeeting 2013.jpg
    106,9 KB · Bekeken: 93
Wauw... Je bent je ervan bewust dat dat nauwelijks tot geen voedingswaarde heeft?

Maar even voor de zekerheid, zijn de lieden die slechts itb produceren ook uitgenodigd?

Iedereen is welkom! Mits forum geregistreerd voor langer dan een dag of twee.

Deze keer moet het lukken, staat in mijn agenda. Geen vakantie dan ingepland ;)

Dat geweer maakt het plaatje af.

och inderdaad, ik was helemaal afgeleid door het orginele ems-samsonite koffertje

jammer dat het hoofd van 6 er net niet op staat.

Misschien heb ik morgen al een datum..

Ik kijk nu op het planbord, en zie een KissKissClub in optie staan op de 7e. Dat is een C.O.C. feest. Weet niet of ons nachtprogramma daar op aan zal sluiten :D

De 14e echter, staat wel een Planet Rose met mooie namen in optie. Daar kan het dan weer wel erg goed bij.

Dus ik denk eerder de 14e september.

En dit dan....

----> ik doe liever 21 sept. heb al ideeen voor 14 nl

Vriendelijke groeten,

Darko Esser

Nope. Ja, de voorpagina van Synthforum :)

staat er al een datum vast. ik was op zoek naar een analoge synth meeting in de buurt. de meetings die ik op het internet tegen kwam waren nou niet echt in de buurt. het lijkt me leuk om te zien en mee te maken.

Het lijkt de 21e september te worden.

Is er overigens ook ruimte om 'handel' mee te nemen en daar 'aan de man te brengen'?? Ik heb wellicht een collectie brochures / manuals, een synthstand en wat andere spullen die het beter doen dan op marktplaats.

Als jij dat leuk vind mag dat. Mits je je niet gaat gedragen als marktkoopman.. :D

Back