Synthmeeting Nijmegen 2013

Net ff aangemeld :)

Ook al ingevuld..
Is het nog ergens te checken wie er allemaal gaan ?
Ik kreeg net nog een "kwalijk bericht "van ... als jij gaat dan ga ik niet, en dat soort gekkigheid.
Dus als er nog bezoek komt van bepaalde kale rave nichten dan...... ;)

ik heb er al weer zin in.

Ik hoop dat ik deze keer niet moet werken 8D ?

Hoe kom ik te weten wie wat meebrengt ?

zijn er mensen die een bepaald stuk hardware willen uitproberen? als ik die toevallig heb....

In het google document staat ook wie wat meebrengt. Maax vcovca moet de bekijk link dan hier ff neerzetten

Hmm... ik post zo nu en Dan Een update hier. Er staan ook echte namen in en die wil ik niet meteen openbaar maken i.v.m. Privacy.

Ook al ingevuld..
Is het nog ergens te checken wie er allemaal gaan ?
Ik kreeg net nog een "kwalijk bericht "van ... als jij gaat dan ga ik niet.

ik hoef eigenlijk niet te weten, wie of er komt, geen lijstje of zo, vooral niet omdat er dan ook sommige mensen Niet komen :D

tav apparatuur kan een gek meer vragen , dan 10 synthforummers kunnen meedragen.

@vco: iedereen mag gerust weten dat ik bruce heet en blij ben weereens in dit democratic landje te kunnen zijn , "on the run" zogezegd 8)

Heheh :D

ik ga naar de synthforumdag en neem mee

Een Waldorf Micro Q lite en een Roland Alpha juno1 om hem aan te sturen.

en niet weer als vorig jaar dat ik een alpha juno meesleep en er al een staat en dan ook nog eens iemand een MKS50 bij zich had :W

Hehe, neem denk m'n AN1x mee

ik ben er ook weer bij en denk mee te nemen:
Virus KB, een paar drummachines en misschien een modular

Gaat dit dan toch stiekum die modular meeting van het oosten worden?

Moet even kijken of ik het ga halen en of ik dan met trein of auto kom. Als ik met de auto kom kan ik wel wat leuks meenemen (Voyager + VX351 bijvoorbeeld), maar ik vind het ook wel fijn om wat psychoactieve substanties te consumeren en ik ga niet met synths in het OV zeulen.

Back