Synthmeeting Nijmegen 2013

Is de datum vastgesteld op 21 september? Voorlopig heb ik nog niets maar ik kan deze datum alvast reserveren (en geloof me ik zeg het niet af, ook als toevallig iemand zijn 50ste verjaardag viert in de saaie zitfeestsetting waar je alleen maar op de koffie/gebakje/wijntje zit te wachten muajajajaj)

Als jij dat leuk vind mag dat. Mits je je niet gaat gedragen als marktkoopman.. :D

Kilootje pink noise of een bakje LPF op 12 dB/oct.. :) Wie maakt me lossss :)

Nou, dit is dus van het internet.
Het volk wat op een echte SF meeting afkomt, lijkt direct van een freakshow af te komen.
En daarvan kan ik beter hier geen plaatje van plaatsen ;)

en elk jaar , probeer ik een "uitnodiging " plaatje te maken om volk te trekken.
Vorig jaar was het overigens deze ...

attachment.php

oh ja, dat was die analoog, digitaal, virtueel analoog discussie van 2011 tijdens de forumdag. was wel lollig , maar niet echt voor herhaling vatbaar naar ik begrepen heb.

Even voor dat de beslissing of ik wel of niet ga, zou ik graag het volgende willen weten...

Is de dude met het pistool uit het plaatje van pagina 2 een analoge knoppe draaier... of meer vant digitaal?

:koffie:

Hmmm, week nie. Die dude is niet verder gekomen dan Heuvelboom... :D

altijd na de synthforummeeting zit ik alweer te wachten op de volgende. Ik ben er bij :)

Ik ga proberen vandaag de 21e te bevestigen. De nacht zit er helaas nog niet in. Ook de popsector heeft nogal last van de economie. Als er nog een geniale boeking bij komt die goed genoeg is om twee zalen vol te trekken mag ik hem invullen. Tot die tijd word de nacht nog even vooruit geschoven.

Ik hou me erg aanbevolen! 21 september kan ik voorlopig nog wel, dus als er niets anders is ben ik weer van de partij.

De 21e staat vast! Ik maak van het weekend weer een mooi voorpagina bericht. Dit blijft de infodraad.

Ik zet hem ook in de agenda, hopelijk lukt het weer eens om een keer langs te komen, afgelopen keren kwam er steeds iets tussen.

Haha lol, 21e staat ook hier in de agenda

En ik hoor gewoon [ net als het inventaris ] er ook weer bij.
Hilltree,jr gaat ook weer mee.

Niet vergeten de poort weer op tijd opendoen ?
En een paar stoelen is ook altijd wel handig ...

Back