Synthmeeting Nijmegen 2013

Ik neem wel weer Karin( ja die mooie vrouw van verleden jaar) mee, kan dat hier op de lijst? Denk dat ze wel raad weet met jullie medicatie. Ze weet overigens goed met mij om te gaan en ik ben niet van het makkelijke soort. En jullie waarschijnlijk ook niet, als ik zo lees. :D

Als er mensen zijn die interesse in DSP audio/fx en C++ hebben, neem ik wel wat PDF's mee. Neem dan wel een stick(geen wiet/stuff) mee om het over te zetten.

sb-six , veel stekkerblokken zijn aanwezig in de zaal.
Maar heb je een afwijkend formaat is het toch makkelijker om zelf dan iets mee te nemen.

@roland , het valt me wel altijd op dat de lelijkste mannen , de knapste vrouwen kunnen scoren ;)

Dat vind ik een behoorlijk hetero getinte opmerking, maar wel begrijpelijk Hilltree :)
Gezien jouw pasfoto hier, stond je ook niet vooraan toen ze de mooie kopjes uitdeelden :D

Tip voor eenzame mannen:
Voor een vrouw maakt het niet uit of je knap, mooi, lelijk, afstotelijk bent.
Een verhaal en jezelf zijn doet wonderen. En gedeelde interesses scheelt ook een hoop.
Als laatse, geen of zeer weinig aftershave of andere geurtjes. Ze gaan, net als wij mannen, ook voor dat dierlijke.
Dus geen Axxe, dat is maar onzin!

En nu weer n-on-top-ic !! :D

tja , alle tips ten spijt,
den mooiste is toch echt al vergeven...
sorry jongs, mijn jullie synth's zijn ook wel mooi hoor., misschien moeten we het daar dan maar beter over hebben...;)

@ roland,
weet niet of mijn vrouw weet wat een dsp kasje is, maar beschouw het als een compliment, waarvoor dank.
zal het haar vanavond mededelen, even een wit voetje halen...

inderdaad, daar zou ik ook even van gaan grommen.
jammer hoor
volgend jaar dan maar weer, of op een eventuele modulair tussen forumdag of zoiets...

Uuuuh, van 12:00 tot 23:00 ofzo. Moet effe kijken. Die nacht gaat om 23:00 de andere zaal open. Weet niet of ze het cool vinden dat wij dan nog daar zijn, maar zal wel mee vallen. Na 11 uurtjes synths pielen en ouwehoeren is iedereen meestal wel klaar. Meestal gaan we ook rond 20:00 met een groepje nog eten bij de pizzaria om de hoek.

Ik kan helaas niet. Mijn vrouwtje is opeens jarig
(en wil het ook op die dag vieren) :D

en verrassings uitje voor haar georganiseerd ?
anders suggestie : blinddate in nijmegen
( ik regel wel een videocamera en montage )

Ook ik moet mij helaas afmelden, zij het om een heel andere reden: inmiddels is gebleken dat ik bij het modteam te boek sta als querulant, als iemand met een "historie". Blijkbaar is die historie zelfs van dien aard dat een mod heeft gemeend dat het onvermijdelijk was om dat eens openlijk te zeggen. Het is dan natuurlijk een beetje raar om gezellig biertjes te gaan staan drinken met mensen van wie je zojuist, bij wijze van "lifetime award", een gele kaart hebt gekregen.

Sterker nog. Wij zijn hier te gast bij Stichting Synthforum en hebben ons te voegen naar de regels en de beslissingen van de gastheren. Als je dat niet kunt of wilt, of als protest niet helpt, moet je je conclusies trekken. Ik ben erg ongelukkig met de mod-benoeming van een forumlid dat mijn werk op SF van meet af aan, keer op keer op keer heeft getrold en gesaboteerd. Ik heb gezegd wat ik daarvan denk en als antwoord die gele kaart gekregen. Het gebrek aan vertrouwen tussen modteam en mij is met die twee feiten wederzijds geworden. Mij rest dus geen andere mogelijkheid dan mij geheel terug te trekken van SF.

Het ga jullie goed.

Dat zou ik erg jammer vinden Rutger.... ik kan me in alle partijen verplaatsen, dus ik heb er ook begrip voor. Maar toch, de meeting is er ook om het forum het forum te laten en elkaar de hand te schudden met een lach, en niet om daar maar even verder te gaan met de online discussies.

Welke keuze je ook zal maken, ik respecteer die keuze.

Back