Omdat kennis van dit soort arrogantie van groot belang is als je als klant een keuze gaat maken naar welke winkel je gaat. Tenminste, voor mij wel, en ik kan me goed voorstellen dat het voor veel anderen ook zo is.
En ik help mijn medemuzikanten graag.
Ik kan me goed voorstellen dat er een boel mensen zijn met tattoos of piercings, snor of baard, die graag weten hoe er op een bepaalde plek over ze gedacht wordt zodat ze die plek kunnen mijden bijvoorbeeld.
En ik post het omdat het ironisch gehalte van de vacature zo extreem hoog is dat het hilarisch is.
Ook dat deel ik graag met mensen.
Zeg nou zelf, die hele omschrijving van ongewenste kenmerken, overlapt werkelijk hun complete klantenbestand.
Ik vind dat , hoe fout het ook is, werkelijk geniale humor.
Kom op zeg, ze zetten er gewoon in dat ze een 'smooth talker ' zoeken en geen 'voorlichter' ... Ik bedoel als je dat leest , dan wil je daar toch geen klant meer zijn ? Ik wil als klant juist wel voorlichting, sterker nog, dat is het belangrijkste zelfs, anders kan ik net zo goed op thomann kopen en alles online uitzoeken... Ze zeggen gewoon open en bloot op facebook dat de klant niet voorgelicht moet worden maar zo snel mogelijk het pand moet verlaten met achterlating van hun poen. Nou, dat soort info deel ik graag met anderen die veel poen spenderen in dit soort winkels.
Wat dat natrappen betreft, ik weet niet waarom je het zo noemt, maar misschien iets met 'zoals de waard...' ik weet het niet. Ik zit zo niet in elkaar.