Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PFF ,wat een kut merk en kut produkt,je moet op een forum gaan om software te downloaden
Sequentix Music Systems SUCKS
Tuurlijk, ze willen je graag mails sturen.
Niet geheel onlogisch ook, marketing is een onmisbaar instrument voor bedrijven. Je kan je er aan ergeren, maar ik erger me nog meer aan failliet gegane fabrikanten die mooie producten maakten en die hun zaakjes niet op orde hadden.

Hmm, dat is scharrig ja. Deukje in het "de perfecte sequencer" image van dit ding?

Lulkoek, is een fkn dikke sequencer en zijn geld dubbel en dwars waard...
zeg maar dikke deuk,niet alleen met de service maar ook met de hardware..vd eerste batches
zag dat zijn echtgenote mijn topic/vraag gelezen had,maar geen reply,heb ook een mail gestuurd
Niemand,behalve die gast die mij die Cirklon verkocht heeft,er zit meer achter dan juist die update,sinds dag 1 heb ik problemen met de hardware,de pcb van de frontpanel is van slechte makelij,Colin zelf toegegeven,maar mij dus toch zo verkocht,hij moest wel toegeven dat het slecht is omdat ik hem opengemaakt heb en gezien dat dee kwaliteit en de soldeerpunten brak zijn,ik heb denk ik al minst ding 5 keer moeten open maken om te herstellen ,enfin ik bespaar de rest
voorlopig werkt hij terug helemaal.
Bedankt dat jij mij zo snel hebt geholpen hier.