Cirklon vraagjes

PFF ,wat een kut merk en kut produkt,je moet op een forum gaan om software te downloaden

Sequentix Music Systems SUCKS

Je bedoelt dat je dan weer moet registreren op zo een forum enzo? Ja daar kan ik me ook aan ergeren.
Maar dit soort gedrag zie je bij bijna alle synth merken wel...

Tuurlijk, ze willen je graag mails sturen.

Niet geheel onlogisch ook, marketing is een onmisbaar instrument voor bedrijven. Je kan je er aan ergeren, maar ik erger me nog meer aan failliet gegane fabrikanten die mooie producten maakten en die hun zaakjes niet op orde hadden.

Tuurlijk, ze willen je graag mails sturen.

Niet geheel onlogisch ook, marketing is een onmisbaar instrument voor bedrijven. Je kan je er aan ergeren, maar ik erger me nog meer aan failliet gegane fabrikanten die mooie producten maakten en die hun zaakjes niet op orde hadden.

Daar erger ik me OOK aan. Ik beperk me niet tot 1 ding om aan te ergeren.. ;)

Ja het is logisch.. Maar het is meer de combi: je bent gefrustreerd als iets niet werkt en dan moet je een hele
registratiezooi gaan doen om aan een update te komen.. Maja het mot nou eenmaal..

Ergeren is niks mis mee, het is vaak de basis voor iets verbeteren. Maar tot die tijd is het vooral ergerlijk.

Ben 't er wel mee eens dat het irritant is om alles in te moeten vullen, ik stel het dan meestal uit en doe ik het een andere keer als ik in een mindere ergerlijke bui ben.

Maarja.. Als mijn auto kapot is, dan moet ie naar de garage. Maar hij is dus kapot. Dus hoe komt ie daar. Da's ook ergelijk. :D

En dan, krijg je nog een dikke rekening ook achteraf. Da's pas ergelijk!

Wat ook ergelijk is, 20 uur werken op een dag, dan in moeten chekken bij een gereserveerd hotel met een creditcard en een code en dan werkt het niet maar er is niemand om te helpen, terwijl, alles wat jij hebt gedaan klopt!

Maar goed. Cirklon dus. Nooit mee gewerkt, kan me er dus niet aan ergeren tot zover. :D

Toepasselijk? :D

79d15150-2514-012c-b342-0050569428b1.jpg

Ik erger me niet,de service is NUL gewoon,ik had ze al mails gestuurd en zero reply.

Ben op het forum nu,zie niet alleen dat na al die jaren de OS nog vol bugs zit,maar nu na het updaten van mijn unit kan geen tracks,scenes,paterns meer aanmaken,blijft gewoon in song,maar kan niets doen,play doet hij wel en de sync out gaat nu wel

en dit om te ondekken dat je na een update van de laatste OS,geen toegang meer hebt aan vorige OS versies LOL

zeg maar dikke deuk,niet alleen met de service maar ook met de hardware..vd eerste batches

zag dat zijn echtgenote mijn topic/vraag gelezen had,maar geen reply,heb ook een mail gestuurd

zeg maar dikke deuk,niet alleen met de service maar ook met de hardware..vd eerste batches

zag dat zijn echtgenote mijn topic/vraag gelezen had,maar geen reply,heb ook een mail gestuurd

die mens is mss, zoals zovelen op dit moment, op vakantie..

Je bent wel een beetje een zeur nu.....niemand hoeft wat dan ook te doen omdat jouw geduld zo groot is als een poffertje.

Niemand,behalve die gast die mij die Cirklon verkocht heeft,er zit meer achter dan juist die update,sinds dag 1 heb ik problemen met de hardware,de pcb van de frontpanel is van slechte makelij,Colin zelf toegegeven,maar mij dus toch zo verkocht,hij moest wel toegeven dat het slecht is omdat ik hem opengemaakt heb en gezien dat dee kwaliteit en de soldeerpunten brak zijn,ik heb denk ik al minst ding 5 keer moeten open maken om te herstellen ,enfin ik bespaar de rest

voorlopig werkt hij terug helemaal.

Bedankt dat jij mij zo snel hebt geholpen hier.

Niemand,behalve die gast die mij die Cirklon verkocht heeft,er zit meer achter dan juist die update,sinds dag 1 heb ik problemen met de hardware,de pcb van de frontpanel is van slechte makelij,Colin zelf toegegeven,maar mij dus toch zo verkocht,hij moest wel toegeven dat het slecht is omdat ik hem opengemaakt heb en gezien dat dee kwaliteit en de soldeerpunten brak zijn,ik heb denk ik al minst ding 5 keer moeten open maken om te herstellen ,enfin ik bespaar de rest

voorlopig werkt hij terug helemaal.

Bedankt dat jij mij zo snel hebt geholpen hier.

Dat is wel arelaxed.....heb die van mij ook opengehad om de achter plaat naar de onderkant te verzetten, maar de binnenkant zag er strak uit.

Bericht door een moderator:
willen de zeikerds en zij die daarover zeiken ophouden met zeiken? dank u :)

Back