nieuw speeltje voor Bernie

gatverdegatver, wat een gear...zelfs een hartmann neuron....auw!:stupid

8D tering! hmmm da's lekker. synthy AKS, oddysey toe maar. oh, die modular is ook wel leuk *uche*

btw: waar zie je die hartmann dan? ik ben vanaf Sexy_Wall_01 tot Sexy_Wall_06 gegaan maar ik heb geen hartmann gezien.

Origineel geplaatst door Sander02
btw: waar zie je die hartmann dan? ik ben vanaf Sexy_Wall_01 tot Sexy_Wall_06 gegaan maar ik heb geen hartmann gezien.

Het is ook een 'morphing' synthesizer. Die Neuron morpht van foto naar foto, zonder dat je het zelf door hebt.
Vandaar.

Pffff, hij is wel heeeel blij met z'n Moogje Mod.. (OF met z'n camera..) :D

Nee, ik ben NIET jaloers! Modulaire systemen zijn niet mijn ding. (okee, een beetje jaloers dan.. Hij heeft een goeie camera.)

Sander2, moet je ff op de home page bij zn studio foto's kijken, daar is ie prominent aanwezig....

man man man ... als ik zoveel materiaal zou hebben, zou ik niet meer weten waarmee beginnen en zou m'n productiviteit nul zijn :confused:. Je moet wel wat materiaal hebben, maar dit is toch wel een beetje overdreven ... alhoewel het wel leuk is om naar zoveel knopjes te kijken :)

Als je ergens een gearlist hebt staan geeft dat toch t zelfde probleem? Of zie ik nu iets over het hoofd...

Origineel geplaatst door Flying Panther
Als je ergens een gearlist hebt staan geeft dat toch t zelfde probleem? Of zie ik nu iets over het hoofd...

Lol! :D

Eens even kijken... :duivels:

... :D

Back