muziek op de fiets: hoe?

Koptelefoons op de fiets inderdaad gevaarlijk,

Beter je fiets pimpen met car system

bike-system-1.jpg

bike-system-3.jpg

bike-system-4.jpg

De zijwieltjes zijn handig voor naar de kroeg, kom je toch nog thuis zonder om te vallen en je kinderen kunnen ook leren fietsen. Daarbij kun je meteen kijken hoe de mensen reageren op je tracks :D En je weet zeker dat alle chicks naar jou kijken!

Het gaat gezellig off-topic.. maar eh.. zo is een traffic jam pas echt lache.. :D

'k heb de band hieronder 'n keer ergens gezien en gehoord.. uit Nederland komen ze..
De drummert zit op de achterbank maar die zie je niet erg op deze foto :mega:

im1400479ca507656f7.jpg

En dan heb ik nog een nuttige maar prijzige bijdrage. Bovendien niet erg veilig ook, net zoals alle andere gesloten hoofdtelefoons.
Had laatst deze Bose met achtergrondgeluid canceling op.. zelfs als je geen muziek luistert wordt het omgevingsgeluid extreem gedempt.
Daarnaast klonk ie ook best goed met muziek op.. maar dat mag ook wel voor die prijs natuurlijk.
Er zit een of ander systeem in wat veel van het omgevingsgeluid via tegenfase oid wegfiltert.. heel aparte ervaring.

http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-p...elling-headphones/quietcomfort-15-headphones/

Nee serieus, ik zou gewoon een kleine box aan het frame tapen tussen je benen, en dan je mp3 aan het stuur, net zoals een kaarthouder. Safety first.

De JBL Micro 2 is niet alleen hartstikke cool maar ook je beste vriend op de fiets, in de douche, tijdens de afwas, onder je kussen, tijdens de nachtdienst en voor je portable set up. :D

http://www.jbl.nl/jbl_product_detail_nl/jbl-micro-ii-black.html

Niet zo duur (€40,- adviesprijs) en nog in serie te schakelen ook! Kan de topicstarter een surround setje gaan maken met eentje aan elke voorvork, eentje aan elke achtervork en eentje op zijn stuur, gelijk fietstassen voor op vakantie! :D

Sinds ik zelf onder een auto terecht kwam geen muziek meer op de fiets voor mij. Je neemt de omgeving veel beter in je op zonder.

Back