Een vriend van me en ik hebben het idee opgevat om na mijn afstuderen (oktober) 'n paar maanden in Antwerpen te gaan wonen. We willen met z'n tweeen 'n appartementje betrekken, de hele studio daar opbouwen, en 'n paar maanden niets anders doen dan muziek maken. Natuurlijk willen we 't wel in 1 x goed doen, dus ik wil proberen van te voren zoveel mogelijk info in te winnen. Aangezien ik zelf geen connecties in Antwerpen heb, dacht ik het eens te vragen aan de vriendelijke zuiderburen op het Synthforum.
Om het makkelijker te maken zal ik onszelf even in een aantal hokjes douwen:
We zijn WEL into:
Hiphop, electro, IDM, 'samplemuziek' (A.Tobin, DJShadow), en house&techno als in Detroit, Planet E, Peacefrog, Sound Signature, Omoa, maar ook Kanzlerambt en Tresor.
We zijn NIET into: Trance, hardhouse, hardcore, eurohouse, top-40, etc.
Alle tips zijn van harte welkom, vooral dit soort zaken:
Wat is de beste manier om te zoeken naar woonruimte?
Wat zijn de leuke buurten?
Welke platenzaken moeten we in de gaten houden? (nieuw&tweedehands)
Waar moeten we uitgaan?
Heeft iemand nog tips wat betreft het zoeken naar werk in de horeca? (hij is kok, ik barman)
Alvast bedankt!
Om het makkelijker te maken zal ik onszelf even in een aantal hokjes douwen:
We zijn WEL into:
Hiphop, electro, IDM, 'samplemuziek' (A.Tobin, DJShadow), en house&techno als in Detroit, Planet E, Peacefrog, Sound Signature, Omoa, maar ook Kanzlerambt en Tresor.
We zijn NIET into: Trance, hardhouse, hardcore, eurohouse, top-40, etc.
Alle tips zijn van harte welkom, vooral dit soort zaken:
Wat is de beste manier om te zoeken naar woonruimte?
Wat zijn de leuke buurten?
Welke platenzaken moeten we in de gaten houden? (nieuw&tweedehands)
Waar moeten we uitgaan?
Heeft iemand nog tips wat betreft het zoeken naar werk in de horeca? (hij is kok, ik barman)
Alvast bedankt!
).
serveren
... neen, even serieus ... daar kan ik jullie niet mee helpen, sorry.