Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De eerste batch TR-8, TB-3 en VT-3 zou 24 maart uitgeleverd worden heb ik vernomen. Deze lading is al uitverkocht, dus vandaar dat je her en der latere levertijden ziet voor volgende batches. De System 1 volgt in mei of juni.

Ben wel benieuwd naar de (oprechte en ongekleurde) bevindingen eigenlijk![]()

Voor zover ongekleurde bevindingen mogelijk zijn natuurlijk ... uiteindelijk blijven het altijd meningen van mensen die net een paar honderd voor zo'n ding hebben neergeteld. Voor zover mogelijk heb ik mijn bevindingen al gedeeld, maar dat was natuurlijk gebaseerd op een presentatie op Dancefair en vrij korte testperiode op de Messe. Uiteindelijk zal pas na een tijdje meedraaien in de setup blijken hoe bruikbaar ze zijn.
..... daar ben ik dan ook benieuwd naar 
Nou ben benieuwd naar deze "my first drumazon" in a box
Eerstvolgende firmware update fix de scatter, nog geen demo gehoord waar ienand in staat was deze op de beat te triggeren![]()
Ik denk dat in ieder geval heel veel mensen heel veel plezier aan de Aira serie gaan beleven en dat hij goed gebruikt gaat worden in Live sets en releases, maar ook gewoon op de zolderkamer. Volgens mij is dat dan ook direct de essentie van een muziekinstrument en dat is muziek maken.