snbdjs
Stamgast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de kracht vooral zal zitten in het spontane dat je krijgt met hands-on apparatuur. Gewoon een multitrack recording starten in je DAW, vervolgens los gaan op de TR-8 en achteraf de goede stukken isoleren, uitknippen en aan elkaar plakken. Dit is een workflow die ik met controllers als Maschine en Push nog niet echt lekker voor elkaar heb gekregen zonder dat je eerst heel veel moet voorbereiden.

En tegelijkertijd outboard door gitaar peNdalen of filterbanks trekken en dan kijken wat er gebeurt als je het signaal terug duwt in de audio in en de distortion gaat lopen ducken![]()
Ik denk dat ze er echt een shitload gaan verkopen. Ze zijn prettig geprijsd en zo'n beetje alles wat de electribes niet waren. Zeker de TR8 zal als zoete broodjes over de toonbank gaan (is mijn inschatting). Ik was op eerste gezicht niet direct onder de indruk (want niet analoog, hé), maar voor dit geld zijn ze te leuk om niet te willen voor heel veel mensen. En eigenlijk vind ik die TR best een leuke bak.....enne.....als de Analog Rytm tegenvalt...Maar ik denk dat de markt waar die aira voor gemaakt is helemaalk niet op een 808/909 zitten te wachten.
Oef....ik wordt oud. Mijn idee van de altijd nog hippe oude Roland spullen ligt aan diggelen.Dat is meer voor ouwe lullen met nostalgische gevoelens voor de units waar ze toch op gebaseerd zijn. I.
(maar ja he, misschien is dit wel de markt waar ze op mikken: op die tienduizenden die nooit de 'echte' bakken hebben willen betalen...)
Ik denk dat ze er echt een shitload gaan verkopen. Ze zijn prettig geprijsd en zo'n beetje alles wat de electribes niet waren.
Dit is nou precies wat me zo bevalt aan de mc505.Die 'fout' maakte Roland ook al met de MC-505. Niemand zat te wachten op die schuifjes..
Wtf heb je aan die volume schuifjes live? Ik zweer je, dat gebruikt niemand. Die 'fout' maakte Roland ook al met de MC-505. Niemand zat te wachten op die schuifjes