Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier de MIDI list voor de sound parameters van de drums van de TR-8
Hier de MIDI list voor de sound parameters van de drums van de TR-8
Top! En deze verstuurt ie dus al wel, maar ontvangt ie nog niet toch?

Wat zitten ze dan te zeuren dat ie geen controllers ontvangtVerzenden én ontvangen![]()
wordt een heel druk weekend en heb een extra mid thru box nodig
Misschien handig om toe te voegen voor degenen die met de MIDI datalist willen experimenteren dat op de default instelling de TR-8 alleen MIDI verzend en ontvangt over kanaal 10.
Ik zal vanavond kijken of ik ook de volume sliders en evt pattern play modes kan toevoegen, en ik ga proberen of het mogelijk is via MIDI de sounds on the fly te wisselen (bijvoorbeeld in een 4/4 beat de eerste 2 kicks 909 en de laatste 2 kicks 808 te maken).

Wat een heerlijke reactie!Ik heb in tijden niet zoveel lol gehad.
Misschien zegt dat volgens sommigen dan meer over de armzalige toestand waarin mijn leven zich bevindt, maar dat neemt niet weg dat ik mij al dagen uitstekend vermaak.

Ik heb in tijden niet zoveel lol gehad.
Misschien zegt dat volgens sommigen dan meer over de armzalige toestand waarin mijn leven zich bevindt, maar dat neemt niet weg dat ik mij al dagen uitstekend vermaak.

En da's wat telt. Ik weet verder niks van je leven maar niks zo erg als in je eigen studio zitten en er achter komen dat je er gewoon geen plezier aan beleeft.Ik heb in tijden niet zoveel lol gehad.
dan helpt dat natuurlijk niet altijd mee voor je motivatie, het plezier komt op het moment dat je ongedwongen kán genieten, ipv bezig te zijnom "ROI" uit je setup te halen. De Aira's zijn gewoon perfect speelgoed, zelfs een kind van 8 kan een beat maken.Ik leid best een aangenaam leven.Ik weet verder niks van je leven...

...maar niks zo erg als in je eigen studio zitten en er achter komen dat je er gewoon geen plezier aan beleeft