Roland Aira

Hey gasten, i4 heeft aira op voorraad.. Ik heb net de VT-3 gekocht :P

Oeh, dan is het echt een interessant apparaat. Ik zou hem vanavond evt op mogen halen in de winkel. Samen met de tb-3. Er staat als ik het wil een setje voor me klaar. Toch handig vaste klant zijn :)

De TR-8 is zojuist bij me afgeleverd..

Ik heb jaren geleden oa de originele 808/909 gehad.

De TR-8: WOW!!!

Hij klinkt echt fantastisch (warm, scherp & super punchy), voelt super degelijk aan! Zet 'm aan en je wilt aan de knoppen voelen..

Ben heel benieuwd naar de impact van de Aira's.

Hopelijk wordt de automation functionaliteit aan de eerstvolgende update toegevoegd.

En de kicks.... Pffff... ;)

Zo... eindelijk kan ik ze in de studio uitproberen :)

Roland_AIRA_serie.jpg

die van mij liggen ook klaar, dus zometeen even ophalen :okdan:

En ik heb al meer dan een maand een preorder en nog geen berichtje niks.

Zal Bax maar weer eens bellen.

Quifster, ga jij hem via de push bedienen (behalve de automation dan)

ik denk het wel dat ik hem via ableton push ga integreren, maar ik wil eerst eens even zien hoe die zonder integratie werkt en wat ze stand alone kunnen. Misschien is het wel voldoende om hem alleen te syncen aan ableton en zijn eigen patterns intern te houden. Daar ga ik me de komende weken eens in verdiepen.

Bax heeft ze schijnbaar binnen maar moeten ze nog 'opboeken', wat dat ook mag betekenen. Ik zit in elk geval bij hun eerste zending maar het is niet duidelijk wanneer die precies de deur uit gaan. "Snel".

Zucht.

ja, hij ontvangt en verzend geen midi, cc's had ik begrepen dus veel zal er vanaf het daw niet te besturen zijn?

dan heb je er nog niks aan toch? of je moet een ander device willen controllen die met dezeflde cc's overweg kan :D
voorlopig dus clockie erin en lekker laten meelopen terwijl die z'n ding doet denk ik

Mja, je zou hem dan als controller voor iets anders kunnen gebruiken. Ik weet het ook niet zeker, ik dacht het ergens gelezen te hebben. Maar veel daarvan is preview/geruchten zooi, als ik die dingen zelf binnen heb zal ik ze wel eens even ECHT aan de tand voelen :D Stelletje prutsers online...

En ik heb al meer dan een maand een preorder en nog geen berichtje niks.

gelukkig ben je niet de enige hier, wel jammer dat ze niet gelijk op de post worden gedaan terwijl ze al in het magazijn liggen.....

dan heb je er nog niks aan toch? of je moet een ander device willen controllen die met dezeflde cc's overweg kan :D
voorlopig dus clockie erin en lekker laten meelopen terwijl die z'n ding doet denk ik

ja, zo kijk ik er nu op voorhand ook wel een beetje tegenaan. Neemt niet weg dat die natuurlijk gewoon als drum sound source in je daw gebruikt kan worden. Maar voor live of jam purposes is de sync optie denk ik een stuk handiger. Maar we gaan het zien in de komende weken :D

Ik denk dat ik vannacht niet ga slapen... Ik heb gebeld dat ze maar even een setje voor me klaar zetten. Ga het zelf maar gewoon even testen.

Dan wordt het gewoon patterns maken en launchen met de push, tenminste er vanuit gaande dat dat wel gewoon kan. de automation komt dan hoop ik nog met een update (altijd wat te wensen houden he) Maar dat is niet mijn prioriteit.

Krijg net mail van Roland:

AIRA - arrives instore tomorrow, 21st March

Misschien is er een afspraal om ze pas vanaf morgen uit te leveren en houdt Bax zich daar misschien meer aan dan andere resellers?

Krijg net mail van Roland:

AIRA - arrives instore tomorrow, 21st March

Misschien is er een afspraal om ze pas vanaf morgen uit te leveren en houdt Bax zich daar misschien meer aan dan andere resellers?

Dat is wat ze tegen mij zeiden in de winkel. Ze hebben ze allemaal al binnen, maar ze mogen ze morgen pas leveren van Roland

Back