Spyke
Ingeburgerd
Loop al een paar uur rond met een happy face en sinds tijden niet meer zo veel fun, maar misschien is mijn referentie kader niet zo groot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

owh ik ben er ook wel happy mee hoor, klinkt zonder meer ok.
weet iemand hoe ik bijv ALLEEN de clap op step 13 een delay kan meegeven
nu gaat alles op die step mee, tevens een shorcut hoe ik bij alle snares verb kan geven zonder dat de rest ook verb krijgt?
of zijn reverb en delay step wide? en niet per instrument?
wil Fjoesz niet voor de voeten lopen, maar zelfs de Tempest heeft betere kicksbassdrums klinken niet heel erg diep vinnik. Beetje novation achtig niet slecht, maar had er meer van verwacht.
EDIT: nogmaals voordat iedereen weer doordraait, klinkt wel okay maar je hoort het verschil wel. Als je daar waarde aan hecht dan natuurlijk.
clap mist best wel punch....
de cymbals/rides klinken wel erg mooi

nee, ook al 2 bugs ontdekt, kan geen reverb krijgen op en rimshot en toms? delay wel maar reverb weigert
net in een nieuwe pattern werkte het wel
maar ik snap het volgende niet:
PTN Select > CLEAR (pattern is leeg)
DRUM SELECT > kit > reverb STEP (hier kan je aangeven welke instrumenten wel of geen reverb krijgen door de knoppen onder de faders in te drukken
dan moet je in TR REC mode met dezelfde STEP ook nog eens kiezen welke van de 16 steps je überhaupt reverb wil horen
maar nu klinkt de reverb dus op alle instrumenten die "aan" staan even hard
hoe kan ik nu de reverb op de CLAP zachter zetten dan bijv de rimshot?