ok, doe jij eens, squelchy is geen probleem,gaat juist om de niet té resonante diepe plucks
maar doe eens wat jij goed vind klinken?
Dit vind ik toch best scherp ... droog uit de TB3 en op het laatst wat reverb erbij van de preset zelf (A03).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok, doe jij eens, squelchy is geen probleem,gaat juist om de niet té resonante diepe plucks
maar doe eens wat jij goed vind klinken?
Bedankt voor de reviews so far. Ik heb in ieder geval geen behoefte meer om ze te proberen. Speelgoed is het dus, wat ik al zei. Zelfde zagen we met de jupiter reïncarnatie: wat een plastic (klinkend en ook uitziende) rommel.
Argumenten komen beter over als ze wat dichter bij de werkelijkheid blijven.Argumenten komen beter over als ze wat dichter bij de werkelijkheid blijven.
Dat gezegd zijnde zou ik de TR8 en TB3 zelf eens goed onder handen moeten nemen om te oordelen of ik ze serieus genoeg vind presteren, want hun prijs ligt toch al wat boven speelgoed. Hands on drumbakjes zijn altijd een goed concept, maar ze moeten wel klinken natuurlijk.

Zaterdag morgen ook mijn TR8 opgehaald, uitgepakt, Snel wat dingentjes geprobeerd .de 1e indrukken zijn redelijk goed
Al heeft Roland met de handleiding niet zo zijn best gedaan. 2 A4'tjes waar zeker niet alle informatie opstaat.
Gelukkig circuleren er wat filmpjes op internet met wat meer trucjes.
Kun jij me vertellen, met je hands-on ervaring, of de TR8 daadwerkelijk external te sequencen is ?
Kun je 'm aansturen vanuit een external midi device ?
De manual heeft het enkel over external midi timing..!