Dit nog niet getest maar kan je alleen een pattern kopieeren als pattern gestopt is?
Ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit nog niet getest maar kan je alleen een pattern kopieeren als pattern gestopt is?
MusicStore Koln update for whoever cares: ik zit helaas niet in de lading van 25 maart, maar wel in die van 12 april. Ze komen met de 200 tegelijk binnen en nu zijn er 80 gereserveerd, dus als Bax er je te lang over doet...
Ik denk dat dit leuke dingen betekent voor Roland's jaarcijfers. Ik zou wel even een vlieg op de muur willen zijn in de executive room (maar dan wel een vlieg die vloeiend Japans kan spreken en begrijpen)
Gister avond voor het eerst mee kunnen spelen. Ik kon op een moment niet meer in INST PLAY mode komen zonder TR-8 uit en aan te zetten. Vanavond verder kijken of ik dat kan reproduceren.
Ik kon voor Open Hihat intrument niet een ander instrument kiezen. Twee pads waren wel lit maar als ik de tweede selecteerde kreeg ik geen geluid.
Copying a pattern
1. Press the [PTN SELECT] button (3).
*If a pattern is playing, stop it.
2.Hold down the [PTN SELECT] button (3) and use the pads (14) to specify the pattern that you want to copy.
3.Press the pad to which you want to paste the pattern
Vandaag overigens NI Molekular geprobeerd = WOW!
Zou graag eens een voorbeeld horen van de TB-3 in de stijl van "Choice - Acid Eiffel".
Choice - Acid Eiffel - YouTube
Vetste 'house' track ooit wat mij betreft. Echt een klassieker, ik dacht altijd dat het van Laurent Garnier was trouwens... Maar tjeezis wat ben ik ver weg geweest op dat nummer zeg. Oh wacht choice is dan het label zeker.
even een stukje Miami met Bs2, klinkt toch nog net was frisser
Maar yes, de AIRA's zijn big fun!
als je goede monitoren hebt, staan vanaf de eerste seconden de ramen al bol, hoor je de eerste seconden niks, dan mis je een oktaaf![]()

je open hihat is niet hoorbaar als er een closed op de zelfde step staat dan. is dat t niet?