liquidthrust
Onverbloemd
Heeft iemand ze allebei? Of allesinds ooit kunnen vergelijken met elkaar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
da's vrij duidelijk toch allemaal, de II heeft meer knoppen en meer mogelijkheden... de I is behoorlijk budget, toen 'ie uit kwam vonnik het al nix... sowieso is de naam 'bassstation' nutuulk ook een vreemde naam aangezien je er meer dan alleen bassen uit kan halen... een beetje hetzelfde als 'newbeat' dat ook niet meer nieuw is...
ik dacht dat een uitgebreidere synthese over het algemeen veel interesanter was maar enfin...
zo heel erg veel anders kan 'ie toch niet klinken als je alleen de parameters zou gebruiken die ook op de 1 zitten offe?
Dan haal ik de II in huis.moet de II net zo klinken als de I of de I net zoals de II?

ik had ergens gelezen dat de 2 de 1 is en meer. Maar BAMBAMSTUDIO was op op zoek naar een 1 of te vergelijken vs de 2 - vraag 'm eens of dat vergelijken ondertussen gelukt is
Ik heb de 2 hier staan, moet 'm dingend eens wat aandacht gaan geven, sleutel al een week aan iemand anders zijn auto in mijn vrije tijd (luisterend naar acid op de garage hifi - dat wel ) :-S

Volgens mij is de 1 analoog en de 2 virtueel analoog.
BS2 is analoog maar alle knoppen sturen midi dus op dat gebied 'digitaal' lijkt me, als ze 't zo bedoelen.
Luister eens naar de meest bekeken YT review door die goddelijke vent, hij vertelt 't je allemaal op kwartiertje.