Frankie Knuckles

Dus een synth gebruik je enkel bij House of bij Metal of ander rock-related genre? :erm:

Ik denk dat, eh ik zie dat je de verkeerde conclusies trekt... Sterkte!

He Rikus, deze draad gaat weer eens niet over jou maar over het overlijden van een grondlegger van een muziekgenre. Rellen doe je maar via pb.

Oei... Dan neem ik aan dat je metal of een ander rock-related genre met je synth's maakt??

een grapje,die gast heeft nooit 'bestaan' of is nooit dood gegaan,het is energie,een entiteit die zich gemanifesteerd heeft ,grondlegger,creator net als een god

ik vind het ongepast die announcement van overlijden

pioneer samen met jamie principle.
draai die platen nog steeds als het kan.

bedank FK

Voor de niet weters onder ons (kan het me bijna niet voorstellen) ik mag wel zeggen dat zonder hem er geen dansmuziek zou zijn geweest (of beter gezegd misschien wel maar in een andere vorm)
Vanuit New York naar Chicago en een van de grondleggers van de Warehouse in Chicago
Grammy award winnaar en colabs met oa Diana Ross en Michael Jackson
Belangrijk voor Chicago en heeft zelfs een straatnaam dus niet geheel onbelangrijk.

Een pioneer en grondlegger van de house muziek, een vriend voor vele kennissen van mij.

https://www.youtube.com/watch?v=LDS7boNwtKk

sarcast

Ik ben nooit zo'n fan geweest van deze stroming, ik ben zelf eigenlijk pas ingestapt in de vroege jaren 90 met 'intelligente' acts als The Orb, Future Sound of London, Sven Vath en Orbital aan de ene kant en het lekkere Arcade Thunderdome gestamp aan de andere kant. Was nét iets te jong voor Frankie en zijn vrienden. Neemt natuurlijk niet weg dat al deze muziek er misschien wel nooit gekomen was zonder dit soort grondleggers, dus respect.

Mooi spul in je portfolio man! Jij kan goed tekenen zeg!

Thanks! Ik sta open voor het ontwerpen van artiestenlogo's. ;) Bij deze. :bekdicht:

Mooi spul in je portfolio man! Jij kan goed tekenen zeg!

wow,ja zeg! :okdan: :halleluja

ik zou bas-reliefs in vector moeten hebben,maar ik denk dat ik de werkuren niet zal kunnen betalen dat dit inneemt

Leren kennen op GTA San Andreas, radio SF-UR.. :)
Heerlijke muziek. Ik had zo hard gehoopt op een 1april grap.. rip

Ja, dat was ook mijn favoriete radiostation in GTA:SA :)

With Hans, ja?

Back