Zoals mij wel vaker is overkomen heb ik een tijd niks gedaan qua produceren, 7 jaar geleden ook al een vergelijkbaar bericht geplaatst maar vind nu dat het echt tijd word om hobby weer serieus op te pakken. Ik moet volledig opnieuw beginnen qua pc en andere spulletjes.. Tips en adviezen gevraagd!
Eerste ideeën: Windows 7 of 8? I5 processor met 3000+ GHz pc met 16gb ram met optie deze op te hogen naar 32 in De toekomst, NI Komplete Audio 6 audio interface met 2 active krk 5 g3's en een m-audio keyboard oxygen ofzo heet ie volgens mij.. Verder weinig ambitie om veel hardware aan te schaffen, heb gewoon de ruimte niet .. Dual screen setup
Goed om mee te beginnen of zijn er binnen dit budget (2000-3000) betere keuzes mogelijk?
Eerste ideeën: Windows 7 of 8? I5 processor met 3000+ GHz pc met 16gb ram met optie deze op te hogen naar 32 in De toekomst, NI Komplete Audio 6 audio interface met 2 active krk 5 g3's en een m-audio keyboard oxygen ofzo heet ie volgens mij.. Verder weinig ambitie om veel hardware aan te schaffen, heb gewoon de ruimte niet .. Dual screen setup

Goed om mee te beginnen of zijn er binnen dit budget (2000-3000) betere keuzes mogelijk?
. Wat is mis met standaard koelers?
ik neig wel iets meer naar w8 omdat drivers en software vast updates zullen krijgen , maar blijft lastig... W7 werkt sowieso wel