Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

En er een dual-boot pc van maakt met windows 7/8 & Mac OSX.
.Waarom zou je naar een dual boot systeem willen gaan?Wat ook een optie is, als het mogelijk is.. dat je een Asus of Gigabyte moederbord koopt.
En er een dual-boot pc van maakt met windows 7/8 & Mac OSX.
Ik heb zelf een jaar geleden een nieuwe pc gebouwd met een i7 / 32GB Ram
Werkt als een trein en gaat voorlopig nog wel even mee![]()
Dat wordt dan zelfs een Triple-Boot.
Waarom zou je naar een dual boot systeem willen gaan?
Dat is ook een mogelijkheid als je ook Linux erbij wilt hebben doelde meer op Windows en Mac OSX
Sommige mensen willen graag naast Mac OSX ook Windows kunnen gebruiken.
Zodat ze kunnen schakelen tussen deze besturing systemen met hun hardware..
Maar wat zijn de voordelen daarvan voor topicstarter. Waarom zou hij dat moeten doen?

Ik zou liever latest & greatest draaien ook al betekent dat dat ik iets nieuws moet leren. Langer ondersteuning en updates, kijk naar al die mensen die nu met Windows XP zitten te kijken omdat ze persé geen Vista op hun computers wilden want dat was maar stom. Windows mensen kunnen soms enorm autistisch reageren op veranderingen, bijvoorbeeld dat Vista ineens overal root begon te vragen. Mensen werden helemaal gek. XP veel beter bla bla bla.

Ik zou eerder gaan voor datgene wat zich bewezen heeft. Ik ging van XP (een jaar voordat de support stopte) naar windows 7 want dat was er toen al 3 jaar waardoor ik wist dat het zich bewezen en geupdate had. Geen centje pijn, werkt als een trein en 64 bit met 16 gb ram is ook nooit meer omkijken naar als ik 3+ gb files moet openen.
Ik snap alleen niet zo goed wat autisme ermee te maken heeft, aangezien dat spectrum nogal breed is. Maargoed, premier Rutte weet dat ook niet
i7 zou ik dan toch kiezen als je dan toch een nieuwe systeem bouwt. Prijsverschil is niet gigantisch maar wel hoeger benchmarkscores en ik ben zeer tevreden met de prestaties hier.