Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mbt midi keyboard/controller heb ik geen flauw idee :p

maar nogmaals, die Nektar kan een leuke uitzondering zijn. 
Ik zie hier nochtans veel i5's tussen staan:I7 heeft hyperthreading. I5 niet. Ook is er verschil in cache dacht ik. Ik zou iig voor een i7 gaan. Maar eerlijk gezegd is een i5 systeem al zo snel... Als het je daarmee niet lukt hoef je ook geen i7 te kopen maar kun je beter een andere hobby zoeken.

Update!
Ik heb inmiddels de aankopen gedaan, heb wat geheugen laten vallen voor een i7 4770 3.4ghz,onder het mom van dat geheugen bijzetten eenvoudiger is dan processor omzetten in de toekomst.. met nu 8 gb ram op 1600mhz cl7. Gewoon win8 genomen
Morgen komen de andere spullen binnen: maudio oxygen49 gen3 , komplete audio 6 audio interface, en ben toch voor een wat duurdere set monitoren gegaan> adam a5x, kon te moeilijk het juiste compromis vinden in de iets goedkopere range... De a5x zijn gewoon erg clean en eerlijk
Windows 8 / 8.1 is verschrikkelijk. Ik moet mij wekelijks in bochten wringen om op nieuwe laptops met windows 8/8.1 terug ne windows 7 te installeren (lukt niet altijd).

Ik hoop dat je gezien hebt dan dit weekend zowel Bij Bax 7,5% als bij Keymusic 8% korting wordt gegeven.
Ik ben een groot fan van Reason, maar goed, dat is persoonlijk.
De ongelimiteerde demo (je kan alleen geen opgeslagen bestanden openen) is hier te vinden: https://www.propellerheads.se/download/
Video's: https://www.youtube.com/user/PropellerheadSW
Oh ja... Windows 8 is verschrikkelijk, want het is moeilijk terug te zetten naar Windows 7... Goede reden!![]()
Jep, visueel simpel en heel veel vrijheid.
Ik weet niet welke versie je als laatste hebt gechecked, maar inmiddels heeft Reason 7 standaard een spectrum analyzer, midi uit, audio kanalen met een verschrikkelijk goeie timestretch/pitchshift en natuurlijk de mogelijkheid om 3rd party pluggins te kopen. En die kan je eerst een maand zonder limitaties uitproberen als je wilt.

Ik lees het anders. Ik denk dat er gezegd wordt dat veel gebruikers niet met W8 overweg kunnen en er dan voor kiezen om weer naar W7 te gaan (wat niet altijd lukt). Dus voorkomen is beter dan genezen, zoiets.
OT: Ik ben wel benieuwd wat dit geintje gekost heeft. Ik ben zelf ook aan de beurt voor een dedicated machine voor de muziek namelijk.