duurste aan koop?

Duurste aanschaf: vorig jaar, een Novation Supernova II nieuw voor hfl. 4700. Dat valt nog wel mee.

Als ik er echter over nadenk wat ik in totaal in mijn leven al aan apparatuur heb uitgegeven.... My God! Maar dat is iets voor een heel ander topic. :eureka:

Duurste aankoop ooit was mijn PC (P90, 32 MB EDO), toendertijd bijna 7000 gulden. Huidige PC is stukken bruter (en nog duurder) , maar die heb ik gelukkig nie zelf hoeven te betalen :D Vrijwel al mijn apparatuur heb ik geruild, kado gekregen of voor extreem lage prijzen gekocht. Duurste eigen aanschaf waren mijn Spirit Folio SX (toen ca 1200 gulden), Lexicon MPX100 (weet nie meer) , Alesis Dual compressor Limiter (inmiddels weer verkocht) en 19" 6HE koffers (3x)

Lynxxx > coole footer!
UHF rules!

Enneh.. weer ontopic.

Misschien niet mijn duurste aankoop, maar ik heb wel bijna 1000 gulden betaald voor zo'n klote ews64xl :(

-C-

Hehehe

ik heb ook nog een EWS64XL, kostte toendertijd inderdaad 1000 pietermannen. Geruild tegen wat ander spul :). die zit alleen momenteel helaas niet ingebouwd (heb geen isa slotjes meer). Maar ik krijg van de week een ouwe machine kado van iemand dus dan kan ik die mooi ombouwen tot vage sampler ofzo
Is best een leuk kaartje hoor, beetje irritante software alleen en isa maakt het er niet echt makkelijker op.

Mijn duurte aankoop ooit kwa synthesizers was mijn kawai k5000s. Ik heb er toen 4100 gulden voor betaald. Dit was inclusief memory uitbreiding. Ik heb nog nooit spijt gehad van deze aankoop. En hij gaat ook echt niet weg.

Als ik alles optel wat er verder nog staat wordt je toch wel wat depressief. Ik kan me de reaktie van mijn verzekeringsagent nog herinneren toen ze het wilden zien om te inventariseren. Maar ja, ik denk dat dat voor de meeste forummers hier geldt ;)

Als ik de gear list zie van sommige forummers hier ben ik nog een newbie wat dat betreft. :biertje:

Mackie sr24-4pro 4500,- gulden. Das in sommige landen drie jaar werken ongeveer een beetje.
Compu was ook duur vooral scsi schijven 2x 32gig.Maar die bestaat uit dure afzonderlijke onderdelen.

Qua midispul is het duurste ooit mijn VS880ex voor 1600 gulden.

Van al mijn muziekspullen was het duurste mijn EDEN Metro bascombo voor 3250 gulden.

Phoerd

Gearlist :

VS880ex, 2x JV880, SC55mkII, JV1010, behringer compressor, behringer feedback destroyer, SPL vitalizer, Digitech studioquad v2, alesis midiverb IV, masterkeyboard, shure microfoon, Mackie 1604-VLZ mengpaneel

Eden Metro bascombo, H&K bassbase 150 bascombo, SWR Baby Blue II bascombo, Warwick Corvette basgitaar, Visual Volume volumepedaal

Viool met element in kam voor versterking

weet je ik zelf zou nooit een synth kopen voor 3000 gulden maar 1500 euro leg ik er rustig voor neer. stomme euros stom europa

Origineel geplaatst door EDP
weet je ik zelf zou nooit een synth kopen voor 3000 gulden maar 1500 euro leg ik er rustig voor neer. stomme euros stom europa

:D heel herkenbaar, keb er ook nog wel eens last van.
Maar het is erger.....1500Euro is ook nog eens zo'n F3310,- ipv 3000,-

Michael.

Mijn allerduurste aankoop ooit was in 1999 mijn EMU esi 4000 turbo voor 2300 gulden.....(ik word nu al weer onpasselijk als ik weet dat ik er toch geen fuck meer aan terugkrijg als ik hem 2dehands verkoop......dus die gaat niet weg)
Mijn 2de duurste aankoop was mijn 2dehands supernova 1

Djiez wat een bedragen 8D en dan klagen over de economie :duivels:

laatste: Nord Electro, 1700 euroballetjes
duurste: toch wel de mengtafel van 3000 euro

stomme euros stom europa

arme zweden, 't is daar al zo duur, dan je favoriete minister dood, en daarboven op nogeens de euro. damn

Akai s3000xl.. fl 4.400,- toendertijd. (overigens onlangs weer dit model teruggekocht voor €100,-)

Geen commentaar svp.. =(

Back