Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja en jaOrigineel geplaatst door Brotha-XL
Ik vraag mij bijvoorbeeld weleens af of dj's ook hun eigen muziek produceren of dat ze dit door anderen laten doen.
Hij zet zijn eigen plaat of CD op.En als een dj zijn eigen muziek draait hoe gaat dat precies in zijn werk? (samenstellen van vinyl etc).
maar daar zat weer n heel ander (marketing) verhaal achter.Origineel geplaatst door Brotha-XL
Nou zo simplistisch bedoel ik het nou ook weer niet hoor.
Kijk het ligt nogal praktisch dus hoe ik deze vraag nu goed uit de doeken kan doen is voor mij wat lastig.
Maar het proces boeit mij wel enigizins; wie en wat er zoal aan te pas komen (boekingskantoren, platenmaatschappijen ...?).

Origineel geplaatst door Ferric
Adam Beyer vind ik een goed voorbeeld:
Hij vond het plaatjes doormixen maar een beetje saai worden en bedacht dus zijn eigen stijl: minimale looptechno waarbij je de plaat niet van het begin tot het einde hoeft te draaien, maar waarmee lekker valt te te freaken tijdens het mixen. Met melodieuze nummers hoef je dat niet te proberen. Het klinkt gewoon niet...
Beyer produceert voor een heel groot gedeelte zijn eigen technosets. Hij maakt zijn eigen platen waarmee hij dan op feesten lekker kan stunten. Helemaal fantastisch!

Origineel geplaatst door olafmol
ooit van the wizard aka jeff mills gehoord? die deed dat al in de jaren 80
Olaf