soundcloud vraag..

ano12112025

Gedeactiveerd account
ik heb af en toe last van spammers op soundcloud die reposten dan mijn track.
kan je dat ook verwijderen dat ze je track niet meer aan het reposten zijn.
kan je reposten ook uit zetten zodat andere mensen je track niet meer kunnen reposten??.

groetjes eduard sarens.

Als ze je track reposten lijkt mij dat juist een vorm van waardering en anders even in je instellingen wat aanpassingen doen lijkt me.

Ik heb hetzelfde gehad. Gaat in de meeste gevallen om fake accounts met vage linkjes in hun beschrijvingen. Nog bijna voordat je je track gepost hebt, is hij al gereposted. Anyway, je kunt die account op negeren zetten waardoor ze je niet meer kunnen zien.

Zelf vind ik het altijd wel leuk als een profiel met een sexy foto me liket of repost! Dan gebeurt dat tenminste nog eens... Kan mij het schelen dat het spammers zijn met reclame voor 'buy more followers' of zoiets! :-D

Dat spamgedrag gaat al jaren zo op SoundCloud. Als iemand een like/repost heeft gedaan dan kom je daar ook niet meer vanaf. Je kunt de desbetreffende persoon alleen blokkeren waardoor toekomstige likes en reposts niet meer mogelijk zijn. Heb daarvoor zelf eens een klacht ingediend bij SoundCloud, maar die doen er niks aan. Dan krijg je zo'n vaag politiek correct antwoord terug vanuit een draaiboekje. Ook al ben je betalende klant. Heb m'n account gewoon verwijderd: probleem opgelost.

Misschien is het wel een "hack" van soundcloud downloader of dat soort schoftware :P

Deze jongen toevallig? :D

avatars-000114455848-z3rbga-t500x500.jpg

Bij mij op Twitter is het een andere service, 'get more plays' of zoiets...
Ik word gefavorited en geretweeted door alleraardigst uitziende dames, maar heb er geen problemen mee... ;-)

Back