Verkopen cassettebandjes nog?!

Heb nog een doos SAX TDK liggen voor het geval dat ik mijn CT-F1250 van Pioneer laat repareren... Kan geen afscheid nemen van het fenomeen cassettebandje

Het wachten is op de gebruikt er iemand nog videobanden, floppydisks, plakband, wc papier en LA gear thread.

Ik gebruik geen WC papier meer, ik veeg mijn reet af met oude edities van de papieren Top 40 uit de jaren 80 en 90.

nee, nauwelijk of niet

Ik koop ook nog bandjes, by tapeline, ja.
En dan verkoop ik ze weer.

Attachments

• live-tape2.jpg
    live-tape2.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 72
Ik hoop op zolder bij ma en pa de 80 en 90's terug te vinden op al mijn tapes, incl mijn geoefen als radio presentator toen ��
Erzit normaal nog legendarische liason dangereuse opnames bij. Ik hoop alles te vinden.
Maar kopen? Als ik nu nog een autoradio met cassette zou vinden zou ik nog durven die te plaatsen in mijn hobby auto. :)

Ik had al een hekel aan cassettebandjes toen ze nog populair waren en ben zodra het enigszins kon overgestapt op digitaal (MiniDisc in dit geval).

Burger Records heeft veel hedendaagse relevante muziek van Ty Segall tot Eindhovers Mozes and the Firstborn.

Geen zover ik weet, kan mij herinneren dat een paar jaar geleden BASF opgehouden is om tape te produceren. Ik weet wel dat Conrad nog Maxwell bandjes verkoopt maar of dat nieuw is of NOS geen idee.

Back