Verkopen cassettebandjes nog?!

Een Studer A80 volgend jaar. Beetje grotere tape alleen..

Dit topic was overigens bedoeld als parodie op de 'bestaat vinyl nog' en 'koopt men nog cd's'

8)

Ik heb mijn laatste album op cassette uitgebracht en ik heb 80 cassettes verkocht binnen 3 weken, dus ik kan volmondig ja zeggen!

Maar ik denk wel dat het afhankelijk is van de muziekstijl. Ikzelf maak jaren 80 geinspireerde muziek en cassettes waren het medium toen. Veel mensen zullen cassettebandjes kopen uit nostalgie.

Het ligt dus aan je doelgroep of het verkoopt.

Ik bestel ze ook altijd via Tapeline

Kent iemand ook alternatieven voor tapeline.info?

De verzendkosten bedragen daar 23 euro ofzo.. vind het een beetje veel voor als ik 10 cassettebandjes wil kopen

Op ebay en marktplaats durven ze nu trouwens 4 tot 6 euro te vragen voor een type II bandje. In 2011 kocht ik ze nog bij thomann.de voor een fractie van die prijs :/

Ik moet wel zeggen dat sommige tracks pas écht tot hun recht komen als je ze op een gare te vaak en te hard overgekopieerde tape hoort. Dat het origineel gewoon laf en braaf klinkt.

Het wachten is op de gebruikt er iemand nog videobanden, floppydisks, plakband, wc papier en LA gear thread.

Dit forum komt in een quantumwarp als iemand het "gebruikt er nog iemand Synthforum?" topic aanmaakt óp Synthforum 8>

Kent iemand ook alternatieven voor tapeline.info?

De verzendkosten bedragen daar 23 euro ofzo.. vind het een beetje veel voor als ik 10 cassettebandjes wil kopen

Op ebay en marktplaats durven ze nu trouwens 4 tot 6 euro te vragen voor een type II bandje. In 2011 kocht ik ze nog bij thomann.de voor een fractie van die prijs :/

Je kan http://www.duplicase.nl proberen, en iedere beetje kringloop winkel heeft altijd wel een hoekje of obscuur bakje met nog verpakte cassettes

Heb onlangs gewoon 10 CroII cassetjes gekocht bij de lokale fotoboerin :).
Stonden gewoon netjes op het schap.
Haar reactie: "oei, ze zijn op! M'n kinderen zijn tegenwoordig gek op die muziek van uit mijn tijd (70-80) en ze willen die ook weer op cassette opnemen. Zal ik er gelijk bijbestellen!
Dus, het kan nog! 8D

Cheers,
Exo. :mega:

funny-cassette-pen-age-verification.jpg

Cool smackos!

Heb vorige ook mijn nieuwe album gereleased (pre-order) op cassette. Heb er inmiddels al 40 verkocht, dus blijkbaar is er best wat vraag naar! :)

0005289356_36.jpg

0005289351_36.jpg

0005289357_36.jpg

Cool smackos!

Heb vorige ook mijn nieuwe album gereleased (pre-order) op cassette. Heb er inmiddels al 40 verkocht, dus blijkbaar is er best wat vraag naar! :)

0005289356_36.jpg

0005289351_36.jpg

0005289357_36.jpg

Dit is fantastisch man! Ik zou die kopen puur om het hebben :D

Ik droom een album op vinyl en cassette te releasen :luv: :{ :mega: :verkoght:

Dit is ook ooit bedacht. Het sloeg niet aan, raar he? :D
Het "bandje" is geen metaal trouwens.

Er worden vandaag de dag nog labels gestart die alleen maar cassettes uitbrengen. Het is best populair in de underground beat scene (hiphop).

Back