muziekstijl sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Yeah, right on time

Yeah, right on time

ik moet volgende week een presentatie houden van 20 minuten en had zelf iets in gedachten van 'geschiedenis van house/techno'. Dus dit komt rete van pas!!!:)

Haha, moet je kijken bij house en dan 'stupid': Klubbheads sample ;)

Vind trouwens de indeling niet echt goed....en sommige termen zijn echt vergezocht, maar wel leuk.

Weinig aan toe te voegen, erg informatief.

Hij laat soms alleen erg duidelijk zijn eigen voorkeur blijken, waar ik het overigens vaak mee eens ben, smaak heeft hij wel
8).

Zou verplichte kost moeten zijn voor iedereen die lid wil worden van het forum.

groeten

Basicsys

ziet er tof uit met al die stijlen! ik heb hier geen geluid maar ga er straks wel eens heen luisteren

btw speed garage is WEL koel!

Het is inderdaad een interessante site! Tja, er zijn wel heel veel stijlen "muziek" te onderscheiden. Tot nu toe heeft SPEEDBASS mijn voorkeur....
What the fuck is Speedbass???
Mooie omschrijving, al zeg ik het zelf!

Ja mooie site, maar voor de hardcore stijl zijn er echt wel meer soorten te onderscheiden, met name in het langzamere tempo van ~150bpm. Komt in de buurt van het door hem benoemde 'Rotterdam', maar er is veel meer!

Stupid

Stupid

Haha.. vooral die "stupid house" omschrijving is lachen *D

Antwoord..

Antwoord..

Maar een antwoord op wat nou onze stijl is (TonyBlack dus) heb ik nog niet gevonden.

AcidHouse, AcidTechno, Hard Acid.. dat komt allemaal aardig in de buurt.. hangt een beetje van 't nummer af denk ik..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back