Origineel geplaatst door isnieZot
kben voor de lol eens ff bezig geweest met een kick te oversturen.
is dit hardcore materiaal?
hehe
no offenceHier heb je pas een lekkere kick

Speciaal en alleen voor het forum...ff snel in elkaar geknutselt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door isnieZot
kben voor de lol eens ff bezig geweest met een kick te oversturen.
is dit hardcore materiaal?
no offence
Origineel geplaatst door Catscan
heheno offence
Hier heb je pas een lekkere kick
Speciaal en alleen voor het forum...ff snel in elkaar geknutselt...
feedback lus?Origineel geplaatst door cadra
klinkt wel eh... rauwfeedback lus?
hmm... dit gaat op een wie-maakt-de-vetste-kick-battle lijken... ik zou graag meedoen, maar ik meen dat het aanvankelijk over drummachines ging?
ah zo...het resultaat mag er wezenOrigineel geplaatst door Catscan
hehe en die track heb ik gemaakt samen met Promo...
Die kick gaat door een sherman filterbank......en dan naar de mixer mx9000

voor de geinteresseerden op http://members.chello.nl/ctjj/kickmastah.mp3 een stukkie te horenach met een beetje uitleg erbij weet de topicstarter alvast meer over hardcorekicks toch?Origineel geplaatst door cadra
klinkt wel eh... rauwfeedback lus?
hmm... dit gaat op een wie-maakt-de-vetste-kick-battle lijken... ik zou graag meedoen, maar ik meen dat het aanvankelijk over drummachines ging?
Origineel geplaatst door Nightstorm
ach met een beetje uitleg erbij weet de topicstarter alvast meer over hardcorekicks toch?

ah zo...het resultaat mag er wezen
ik had vandaag ook een ingeving...ik heb een kick vanuit me sampler naar me mx2802 mixer gestuurd...daarop heb ik 'm overstuurd en van daaruit naar me mx2442 en daarop flink wat laag weggedraaid...op een ander kanaal op de 2442 heb ik een plopkickje gegooid, de ragkick door de compressor en de plop op de ext in..recorder aangezet en gaan freaken met me esi-filters,,,resultaat is vrij hardcore al zeg ik 't zelfvoor de geinteresseerden op http://members.chello.nl/ctjj/kickmastah.mp3 een stukkie te horen
de plop zit er nog iets te overduidelijk in maar ach...'t blijft nu tenminste beuken ook al ga je gillen met de filters en t is echt stukken makkelijker mixen zo!

Origineel geplaatst door Croaton
maar is die sherman filterbank zo'n goede filter?

wel even braaf bij vermelden wat je ervoor gebruikt heb he =X=, dit is geen contest, dit is allemaal in dienst van de topicstarterOrigineel geplaatst door =XTRECIST=
Hmm, dit vraagt om concurrentie hier
Cool topic.
XtreKicks are coming![]()
rezonator> hehe cool compliment, catscan is stiekem toch wel een van me helden![]()

Origineel geplaatst door Croaton
leuk en interessant draadje, het wordt wel bijna een contest ja...
maar is die sherman filterbank zo'n goede filter?