SpaceAgent202
Sinds 2001
Origineel geplaatst door vanZr
[..] met alleen een electribe en een distortion pedaal ook zeer dikke kicks kan maken
demootje demootje demootje!
(en wat voor distortionpedaaltje heb je?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door vanZr
[..] met alleen een electribe en een distortion pedaal ook zeer dikke kicks kan maken
Origineel geplaatst door Phase
Rebirth zou je zo zonder problemen moeten kunnen draaien op een pentium 1 166mhz, want het programma is ook uit 1998. ik draai em nu toevallig op een 200 mhz ook helemaal ok. als je wat meer oudere softsynths wil draaien op z'n oude bak pak dan ook ouwere software niet niet zoveel verbruiken. Cubase 3 erbij moet ook kunnen als je em nog vinden kan op internet tenminste.
)
dat ding doet het ook nog zo slecht niet.
Origineel geplaatst door Roel
demootje demootje demootje!
(en wat voor distortionpedaaltje heb je?)
Ik zal morgen even een stukje opnemen. Voor distortion gebruik ik een boss DS-1, maar zit er aan te denken ook een Proco Rat aan te schaffen...klinkt wat viezer als het goed is. Maar die DS-1 doet zijn werk ook wel...

Origineel geplaatst door Phase
Rebirth zou je zo zonder problemen moeten kunnen draaien op een pentium 1 166mhz, want het programma is ook uit 1998. ik draai em nu toevallig op een 200 mhz ook helemaal ok. als je wat meer oudere softsynths wil draaien op z'n oude bak pak dan ook ouwere software niet niet zoveel verbruiken. Cubase 3 erbij moet ook kunnen als je em nog vinden kan op internet tenminste.
Origineel geplaatst door Nightstorm
ah zo...het resultaat mag er wezen
ik had vandaag ook een ingeving...ik heb een kick vanuit me sampler naar me mx2802 mixer gestuurd...daarop heb ik 'm overstuurd en van daaruit naar me mx2442 en daarop flink wat laag weggedraaid...op een ander kanaal op de 2442 heb ik een plopkickje gegooid, de ragkick door de compressor en de plop op de ext in..recorder aangezet en gaan freaken met me esi-filters,,,resultaat is vrij hardcore al zeg ik 't zelfvoor de geinteresseerden op http://members.chello.nl/ctjj/kickmastah.mp3 een stukkie te horen
de plop zit er nog iets te overduidelijk in maar ach...'t blijft nu tenminste beuken ook al ga je gillen met de filters en t is echt stukken makkelijker mixen zo!

link was idd dood, maar heb m even voor je tot leven gewektOrigineel geplaatst door kGk
ligt het aan mij, of is die link dood? :confused:
Ik wil hem ook horen!!!![]()

johOrigineel geplaatst door RezonatoR
ohja...nightstorm het was niet een reply op jouw posting.