Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hier een Airbase door een K-Station
http://pu.solidbasics.com/tracks/Slydog_Beukbass.mp3
Origineel geplaatst door manvsmachine
mpc ook vaak voor hardcore wordt gebruikt? Zoja welke?
dat was een grpaje neem ik aan !!Origineel geplaatst door D-Ranged
Weinig bass!
Origineel geplaatst door Roel
dat was een grpaje neem ik aan !!
ik liet me gisteren trouwens vertellen door dj conflict dat er een speciale mpc versie is voor hardcore 

zou best kunnen misschien gemodde mpcOrigineel geplaatst door Roel
nevermindik liet me gisteren trouwens vertellen door dj conflict dat er een speciale mpc versie is voor hardcore
![]()

nevermindik liet me gisteren trouwens vertellen door dj conflict dat er een speciale mpc versie is voor hardcore
![]()

LOLOrigineel geplaatst door dione
grapje zeker ?
ik ken persoonlijk geen enkele hardcore-producer die met een mpc werkt....behalve Marc Acardipane die er 1 voor live-optredens had....
gelul dus....![]()

Origineel geplaatst door dione
grapje zeker ?
ik ken persoonlijk geen enkele hardcore-producer die met een mpc werkt....behalve Marc Acardipane die er 1 voor live-optredens had....
gelul dus....![]()

hahahaha ja was onzin![]()
ik was degene die zei dat je een sampler voor elke muzieksoort kon gebruiken he![]()

ik heb mij laten vertellen dat die mongoolse bevolking nog niet op de hoogte is van nieuwe technologieën zoals de sampler... wij in het westen daarentegen zouden mongoolse volksmuziek kunnen maken met een samplerOrigineel geplaatst door dione
er schijnt een Mongoolse volksstam te zijn die nog steeds niet een sampler gebruikt voor hun traditionele muziek...
... wij in het westen daarentegen zouden mongoolse volksmuziek kunnen maken met een sampler